"הוא שונא ישראל". למה אייל ברקוביץ' לא סולח להרצוג?

האשמות קשות. אייל ברקוביץ'
האשמות קשות. אייל ברקוביץ' | צילום: פלאש 90

צפייה מחודשת במשחק הטראומתי ההוא מול נבחרת אוסטריה מ-2001 מגלה שכנראה דווקא ברקוביץ' לא סובל מחיבה עודפת לאוסטרים, שהרסו לו סופית את חלומות המונדיאל

(גודל טקסט)
אייל ברקוביץ' אמנם הגדיר את אנדי הרצוג, מאמנה הנבחר של נבחרת ישראל, כ"שונא ישראל", אבל צפייה מחודשת במשחק הטראומתי ההוא מול נבחרת אוסטריה מ-2001, מגלה שכנראה דווקא ברקוביץ' לא סובל מחיבה עודפת לאוסטרים. בסיום, כפי שניתן לראות בסרטון המצורף, ניגש לברקוביץ שחקן נבחרת אוסטריה, גילברט פרילאסינג, וביקש ללחוץ את ידו של ברקוביץ, אך נהדף בגסות על ידי השחקן הישראלי, שהיה אז בן 30 והכישלון מול אוסטליה גנז סופית של חלומותיו לשחק במונדיאל אי פעם. ברקוביץ גם אמר בראיון לאחר המשחק: "חבל שהרעים האלה שמחים".






אתמול בערב, כאילו לא עברו מאז 17 שנים, הגדיר ברקוביץ' בעמוד האינסטגרם שלו את בחירת הרצוג למאמן נבחרת ישראל כ"אחד הערבים היותר עגומים ועצובים שהכדורגל הישראלי יכול לחוות". ברקוביץ' כתב עוד: "הבשורה שאנדרה הרצוג נבחר למאמנה הבא של נבחרת ישראל גורמת לי לומר בפה מלא שאנחנו מדינת כדורגל של יפי נפש!! איך יכול להיות שאנשים שנתנו להם לבחור במאמן לאומי שמייצג את העם, הדגל והלאום בוחרים בשונאי ישראל?



ברקוביץ' (גיא הכט)

אחד שלפני עשר שנים ויותר לא רצה להגיע עם נבחרתו בהיותו קפטן נבחרת אוסטריה לארצנו . כל אוהדי ישראל, כ-50,000 איש זעקו לו בוז בכל נגיעה שלו בכדור והראו לו כמה הם שונאים אותו… איך קברניטי ההתאחדות נותנים יד למינוי הבזוי הזה? הרי הנבחרת היא של העם והעם שונא את הבנאדם זה! איך ממנים אחד שלא רצוי פה, במקום אחד כמו ניר קלינגר שהיה קפטן נבחרת ישראל במשך עשור שלם ושירת את הנבחרת כ-15 שנים? תגידו לי אתם, איזה חשק יש לאוהדי נבחרת ישראל לראות את המשחקים כשעל הקווים עומד אדם שנוא ואויב הנבחרת בעבר? מי שקיבל את ההחלטה הזו זקוק לפסיכיאטר דחוף, זו בושה אחת גדולה!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי