בדצמבר זה קורה: רונאלדיניו וקאקה על הדשא באצטדיון טדי

רונאלדיניו קאקה
רונאלדיניו קאקה | Gettyimages

נבחרת הכוכבים של הסלסאו תקיים את "משחק השלום" נגד נבחרת הותיקים של ישראל ב–6 בדצמבר באצטדיון בירושלים. עלות הפרוייקט נאמדת בכ–2.5 מיליון דולרים

(גודל טקסט)

אז ארגנטינה לא הגיעה לטדי, אבל נבחרת ברזיל דווקא כן. נבחרת הכוכבים של הסלסאו תגיע למשחק ידידות למען השלום נגד הנבחרת הוותיקה של ישראל. הנבחרת תורכב משחקני העבר, אלופי עולם במיל', כאשר ממול ישחקו שחקני הנבחרת לשעבר שפרשו ממשחק פעיל.


המשחק ייערך באיצטדיון טדי ביום חמישי ה-6 בדצמבר, בעוד חלק משחקני הנבחרת הברזילאית יגיעו להשקת הפרוייקט בשם "משחק השלום" במסיבת עיתונאים חגיגית במהלך חודש אוקטובר. 


סגל השחקנים של ברזיל יורכב מקאדר השחקנים שזכו באליפות העולם בשנות התשעים ובתחילת שנות האלפיים. בצד הישראלי ייקחו חלק שחקנים יהודים, נוצרים ומוסלמים, ביניהם שחקנים פעילים בולטים וכאלו ששיחקו מעבר לים. מאמן הנבחרת יהיה שלמה שרף. סגלי הנבחרות הסופיים יפורסמו בקרוב ואורכה של כל מחצית יהיה 35 דקות.


על המיזם חתומה חברת יזמות הספורט MTR7 שהקימה בישראל את האקדמיה של כוכב נבחרת ברזיל בשם " "RONALDINHO SOCCER ACADEMY.

מטרת הפרוייקט היא קירוב לבבות בין העמים, ובתוך כך הספורט כמגשר על פערים בין תרבויות. האירוע ייערך במהלך חג החנוכה ומתוקף כך ידליקו השחקנים נר חנוכה, כאשר לפני המשחק, במהלכו ולאחריו ייערך הפנינג באיצטדיון ובמתחם הצמוד לו.


אל המשחק יוזמנו ילדים מעוטף עזה לצד ילדים מהרשות הפלסטינית, ובמהלך האירוע ייערך הפנינג הכולל הופעות חיות ועוד. את האירוע תפיק חברת eventika. 


מהנהלת חברת MTR7 נמסר: "ספורט הוא כלי נהדר לקירוב ללבבות. אנחנו שואפים להביא לישראל את הטוב ביותר מעולם הכדורגל. משחק השלום הולך להיות חוויה מיוחדת לישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי