אנדי הרצוג הגיע ארצה: מאמין בשחקן הישראלי וביכולות שלי

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | יוני אריאלי

מאמנה האוסטרי של הנבחרת נחת ואמר בשדה התעופה בן גוריון: "מקווה לתמיכה גדולה מהאוהדים במדינה, יש לנו אתגרים בחודשים הקרובים. ערן זהבי? לא רוצה לומר יותר מדי כרגע, אנחנו נראה"

(גודל טקסט)

רבות נכתב על מינויו של של אנדריאס הרצוג למאמן נבחרת ישראל, אבל היום (רביעי) הוא נחת בארץ לקראת תחילת עבודתו והצגתו הרשמית ושוחח לראשונה עם התקשורת המקומית, אחרי שרבים ביקרו את בחירת ועדת האיתור בשל אותו שער שכבש האוסטרי מול ישראל בדקה ה-90 במוקדמות מונדיאל 2002.

"אני קודם כל רוצה להודות לכם על קבלת הפנים החמה. אני שמח להיות פה, מתרגש ומאוד שמח להיות מאמנה החדש של ישראל. זה נכון שיש לנו אתגרים לפנינו, אבל אני מאוד מאמין בכדורגל הישראלי, בשחקנים וביכולות שלי כדי לייצר תהליך חיובי, לשפר את הכדורגל וכמאמן הנבחרת הראשית התפקיד שלך זה להיות המאמין הכי גדול בשחקנים המקומיים. מצפים לנו אתגרים בחודשים הקרובים ואשמח לתמיכה גדולה מהאוהדים במדינה, כמובן שאני ורוטנשטיינר בימים הקרובים נארגן את הצוות, שיהיה מקצועי ויכלול גם מאמן ישראלי בכיר. דבר אחרון שיש לי להגיד: אל אל ישראל (בעברית, א.ג).


הרצוג היום בשדה התעופה (יוני אריאלי)

על התרשמותו מישראל ממשחקי העבר: "במשחקים האלו קרו כל כך הרבה דברים ולא כל מה שפורסם נכון. זה היה משחק תחרותי ומרגש, היה לנו גם מזל".

על ערן זהבי: "אנחנו נראה, זה משהו שנצטרך לראות בעתיד. אני לא רוצה לומר משהו כי רק הגעתי ואצטרך כמה ימים. אני שמח להיות פה ורוצה לומר לכולם שאעשה הכל כדי שנשיג את המטרות שלנו".

ערן זהבי במדי גוואנגז'ו. חזרה לנבחרת שוב על הפרק (אתר הליגה הסינית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי