הרצוג ורוטנשטיינר יעקבו אחרי דאבור, תורג'מן וטוואטחה

וילי רוטנשטיינר עם אנדי הרצוג ועם מרקו בלבול
וילי רוטנשטיינר עם אנדי הרצוג ועם מרקו בלבול | דני מרון

הצוות המקצועי החדש של נבחרת ישראל ימריאו לאוסטריה ויצפו במשחקי הלגיונרים. בהתאחדות ישוחחו עם ערן זהבי, אך הבהירו שבכל מקרה לא יחזור לשמש כקפטן. רוטנשטיינר סיפר שזכה למחמאות על המיוני מאברהם גרנט

(גודל טקסט)

מאמן הנבחרת הלאומית אנדי הרצוג והמנהל הטכני וילי רוטנשטיינר ימריאו היום (שלישי) לאוסטריה כשבנוסף להשלמת סידורים אישיים בארצם, השניים סיפרו אתמול כי הם מתכוונים לעקוב אחרי מספר ליגיונרים שלנו ומדובר בפגישות הכרה ראשונה שיעשו עם מואנס דאבור ואלון תורג'מן וגם טאלב טוואטחה אם יהיה בתוכניות של קבוצתו איינטרכט פרנקפורט.

הפציעות של אלמוג כהן וטל בן חיים ימנעו מהם לשחק בשלושת המשחקים הקרובים נגד אלבניה, צפון אירלנד (ידידות) וסקוטלנד.

נושא ערן זהבי עלה וגורם בכיר בהתאחדות לכדורגל ישוחח בתוך פרק זמן של יומיים שלושה עם הקפטן שהודיע על פרישה מהנבחרת בעקבות אירוע השלכת הסרט במשחק נגד מקדוניה וההשעיה שספג עוד באותו ערב באצטדיון סמי עופר מיו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. בהתאחדות לכדורגל הבהירו: "זהבי יהיה אמור לפרסם הצהרה בחשבון הפייסבוק שלו על רצונו לשוב מפרישה והבהרה על פרשת השלכת החולצה כדי לסלול את הדרך חזרה. המהלך יובהר לו וההחלטה הסוללת דרך תלויה בו כדי שיוזמן לנבחרת הלאומית". בהתאחדות הוסיפו כי בכול מקרה את סרט הקפטן זהבי לא יוכל לקבל חזרה.

זהבי עם סרט הקפטן.
זהבי עם סרט הקפטן. "ההחלטה הסוללת דרך תלויה בו" (ערן לוף)

אתמול שוחח אנדי הרצוג עם המאמן הנערץ עליו אוטו ריהגל שמלאו לו 80 שנה וריהגל איחל להרצוג הצלחה בתפקיד מאמן נבחרת ישראל כשהוא מבטיח להגיע לאחד ממשחקיה הקרובים. בנוסף, הרצוג התראיין לעיתון "קרונן צייטונג" והודה כי הוא התרגש מאוד במסיבת העיתונאים שערך אתמול לראשונה כמאמן החדש בנבחרת. העיתון "קרונן צייטונג" היה הבית של הרצוג אחרי שכתב בו בשנים האחרונות מאמרי פרשנות, אבל בכל אוסטריה התעניינו אתמול בהצגתו כמאמן החדש.

לדברי הכתב האוסטרי, אחרי מסיבת העיתונאים הרצוג כבר נשם לרווחה וקיבל הרבה מחמאות מעיתונאים שדיברו איתו ואמרו לכתב: "הופתענו לטובה. הוא הצטייר אצלנו תמיד כדמות שלילית ומישהו שכולנו אהבנו לשנוא, אבל מתברר שהוא בחור נחמד מאוד וסימפטי". העיתונאים התרשמו לדברי העיתון גם מהאנגלית השוטפת וחוש ההומור, והרצוג החזיר להם מחמאות: "הופתעתי מהידע שהפגינו בשאלות. הם יודעים הכל עליי".

המנהל המקצועי ווילי רוטנשטיינר אמר אחרי מסיבת העיתונאים ל"קרונן צייטונג": "אני חושב שמסיבת העיתונאים עברה בצורה מצוינת. קיבלתי הרבה תגובות חיוביות על מינוי הרצוג, ואחת מהן היתה של אברם גרנט שהתקשר אלי ואמר לי שזה מינוי ראוי מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי