צדק שוחרר מהנבחרת בעקבות רגישות בברך, ייני זומן במקומו

אימון נבחרת ישראל
אימון נבחרת ישראל | עדי אבישי

נבחרת ישראל תקיים הערב את האימון המרכזי הראשון תחת הרצוג. בלם הפועל ב"ש לא יוכל לשחק מול אלבניה. חיימוב צפוי לפתוח בעקבות פציעתו בברך של הרוש, שיחזור להתאמן מחר אחרי בדיקת MRI. פרץ או גלזר ב-11

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תקיים הערב (שלישי) את האימון המרכזי הראשון שלה בסגל מלא באצטדיון רמת גן לקראת המשחק ביום שישי בחוץ נגד אלבניה במסגרת ליגת האומות.  מאמן הנבחרת אנדי הרצוג והמנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר החליטו לבטל את אימון הבוקר שתוכנן להתקיים בבית הנבחרות בשפיים, וזאת בשל בדיקות לשחקנים והורדת עומסים.

השוער אריאל הרוש יעבור היום בדיקת M.R.I בברך, ולאחריה תתקבל ההחלטה על ידי הצוות הרפואי ערן דולב ומרק רוסנובסקי האם השוער יטוס למשחקים באלבניה וצפון אירלנד. אם הרוש לא יהיה כשיר, הכוונה היא לזמן את שוער בני סכנין מוחמד קנדיל.

בנוסף, היום תתקבל החלטה האם בלמי הפועל באר שבע לואיי טאהא ושיר צדק הפצועים יוכלו לשוב לאימונים או שלא יהיה כשירים למשחקים הקרובים.
מסתמן כי בעקבות פציעת הרוש מי שיפתח בהרכב באלבניה הוא שוער מכבי חיפה גיא חיימוב.


גלזר. יערוך הופעת בכורה? (עדי אבישי)

כבר באימון הערב, יתחילו לתרגל בנבחרת את המערך וההרכב למשחק נגד אלבניה כשבחוד ההתקפה אמורים לשתף פעולה ערן זהבי ומואנס דאבור. ההפתעה המרכזית שצוות האימון האוסטרי מכין תהייה בהצבתם של אחד מקשרי מכבי תל אביב דור פרץ או דן גלזר בקישור המרכזי לצד הקפטן ביבראס נאתכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי