תשעה כבר הבטיחו את מקומם בהרכב של הרצוג באלבניה

ערן זהבי, בירם כיאל
ערן זהבי, בירם כיאל | עדי אבישי

האוסטרי צפוי לתרגל באימון המסכם מספר שיטות והרכבים, אולם על פי שיחות עם השחקנים נראה כי בין השאר כיאל, פרץ, זהבי ודאבור יפתחו, ייני וחבשי עשויים לפתוח בהגנה. כוכב גוואנגז'ו זוכה לתשומת לב נרחבת

(גודל טקסט)

אחרי שנחתה בשעת לילה מאוחרת באלבניה, נבחרת ישראל תקיים הערב (חמישי, 19:00) מסיבת עיתונאים באצטדיון באלבאסן בהשתתפות המאמן אנדי הרצוג והקפטן ביברס נאתכו ולאחר מכן תקיים אימון בן שעה בו אמור האוסטרי לתרגל את ההרכב והמערך למשחק פתיחת ליגת האומות.

על פי השיחות האישיות שהרצוג מקיים עם השחקנים, נראה כי תשעה שחקנים כבר הבטיחו את מקומם בהרכב וההתלבטות לגבי שתי עמדות נוספות תוכרע בישיבת הצוות המקצועי לאחר האימון ובתרגול הטקטי שיערך בבוקר המשחק.

מסתמן כי גיא חיימוב, אלי דסה, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, בירם כיאל, ערן זהבי ומואנס דאבור יהיו השלד שיעלה בהרכב. המאמן אנדי הרצוג מתכוון לתת לקשר מכבי תל אביב דור פרץ את חולצת ההרכב הפותח ובתרגולים האחרונים הוא היה השחקן היצירתי של הנבחרת אשר יצטרף מקו שני. ישראל אמורה לשחק במערך של שלושה בלמים אשר יבחרו הערב מתוך ארבעה מועמדים – איתן טיבי, ניסו קפילוטו, אעיד חבשי ושרן ייני שהצטרף ברגע האחרון בשל הפציעה של שיר צדק.


חבשי וערן זהבי. שניהם יפתחו מחר באלבניה? (עדי אבישי)

הקפטן ימשיך להיות ביברס נאתכו, אבל מסתמן כי הדמות המרכזית במחנה הנבחרת היא ערן זהבי שמרכז סביבו כמעט את רוב השחקנים ובעיקר את אלו של מכבי תל אביב. זהבי אינו מנסה לקחת מנהיגות, אבל באוויר מורגשת נוכחותו כאיש שכמעט כולם מבינים שלמרות מהלך ההדחה מסרט הקפטן בשנה שעברה, הצוות המקצועי האוסטרי ידאג שזהבי יהיה בתוך החבורה איתה הוא מתייעץ, לצד הקפטן הקיים שממשיך עם הסרט על זרועו.

בנושא האבטחה סביב הנבחרת, על פי אנשי ההתאחדות מדובר באירוע רגיל שאינו חורג מביקור של כל יריבה אחרת. הנבחרת תקיים לפני הצהרים אספה בה יוקרן לשחקנים וידאו בו יעשו הכרה עם שחקני נבחרת אלבניה וקטעים ממשחקיה האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי