בן הרוש עשוי לפתח במרכז ההגנה, דאבור: "רק ניצחון בא בחשבון"

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | עדי אבישי

חלוץ ישראל לקראת סקוטלנד: "מצפה להציג את היכולת מזלצבורג". פרץ: "המטרה היא שלוש נקודות". שינו זוארץ לשחקנים: "לא צריך שינוי, אלא מהפיכה". המגן של לוקרן תורגל כבלם, שהר וחמד בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל קיימה הערב (שלישי) אימון באצטדיון רמת גן וכעת היא תצא לחיפה שם ייערך מחר האימון המסכם לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד במסגרת המחזור השני של ליגת האומות (חמישי ב-21:45).


באימון תרגל המאמן אנדי הרצוג שתי שיטות משחק כשההחלטה איך לפתוח תתקבל רק ביום המשחק. המועמד להיכנס להרכב של המאמן האוסטרי הוא עומרי בן הרוש מלוקרן הבלגית שעשוי לפתוח דווקא בעמדת הבלם. עדיין לא הוחלט מי מבין תומר חמד ובן שהר ימלא את מקומו של ערן זהבי ויעלה בשפיץ לצידו של מואנס דאבור. 


עוד לפני האימון, קשר מכבי תל אביב דור פרץ וחלוץ רד בול זלצבורג מואנס דאבור שוחחו עם התקשורת לקראת המשחק החשוב. לאצטדיון הגיעו יושב ראש ההתאחדות הנכנס שינו זוארץ והמנהל הטכני וילי רוטנשטיינר.



זוארץ דיבר עם שחקני הנבחרת: "לא צריך שינוי, אלא מהפיכה. זה מתחיל פה כשאתם עולים לכר הדשא וגורמים לכל המדינה להיות מאחוריכם. כשהם יראו שאתם נותנים את הדם, הלב והנשמה על המגרש – כל אחד מתושבי המדינה ירצה לבוא ולעודד".  מואנס דאבור פתח את דבריו: "אני מצפה מעצמי להביא את היכולות ואת הכושר שאני מפגין באוסטריה. אני אעשה את המקסימום באופן אישי ואנחנו כולנו נעבוד קשה וננסה לעשות תוצאה טובה". 






הציפיות הגבוהות ממנו
: "קודם כל, מילה לאוהדים: אני מקווה שגם הפעם, למרות האכזבה, הם יבואו ויהיו איתנו כי גם ברגעים הקשים אנחנו צריכים אותם איתנו. אני מקווה שהם יגיעו וידחפו אותנו קדימה. אני חושב שמבחינת נבחרת, אין דבר כזה נבחרת של שחקן אחד. אני בכושר טוב וכולם מצפים ממני לכבוש, הלוואי והייתי יכול לעשות את זה לבד, לקחת כדור ולתת גולים. אנחנו צריכים להיות ביחד ולעבוד אחד בשביל השני, כולם בשביל הנבחרת. זה הכי חשוב".


הכדורגל הסקוטי: "הם נבחרת טובה, חזקה ופיזית מאוד. הם משחקים כדורגל קצת שונה משלנו ואולי זה יהיה דווקא יתרון עבורנו. יהיה קשה, סקוטלנד מצוינת ואנחנו ננסה לעשות את המקסימום בשביל לנצח את המשחק הזה. אנחנו מודעים לכך שרק תוצאה טובה באה בחשבון".



יו"ר ההתאחדות והמנהל הטכני הגיעו לאצטדיון רמת גן (עדי אבישי)

"אין דבר כזה נבחרת של שחקן אחד" (עדי אבישי)


המצב בבית: "אנחנו מודעים לתוצאות ולהשלכות. נתכונן כמה שיותר טוב. צריך קודם כל להאמין שאנחנו יכולים לעשות תוצאות טובות. לחשוב על זה ולהכניס את עצמנו ללחץ, זה לא יעזור. צריך לעשות את המקסימום, לעבוד הכי קשה שאפשר ולהאמין שאפשר לנצח את המשחקים ואני אישית מאמין בכך".


הקהל המועט שצפוי להגיע: "אני מקווה שיגיעו הרבה יותר ממה שפורסם. אנחנו לא בכושר הכי טוב, אבל זה משחק בית ואני מקווה שאנשים בסופו של דבר יחליטו להגיע ולדחוף אותנו".


מערכת היחסים שלו עם אנדי הרצוג: "לא צריך לדבר הרבה בשביל להבין שהם בונים עלי ונותנים לי את המפתחות. אני מקווה שאני אחזיר להם בגולים, זו המטרה שלי. אני רוצה לעזור לנבחרת כמה שיותר ולהתחיל להבקיע גם פה".


האם יש שינוי מאז מינוי הצוות החדש: "אני יכול להגיד רק שהיחסים מצוינים והרבה שחקנים באים עם אנרגיות טובות. ההרגשה היא חיובית. הצטרפתי לחבר'ה רק היום. הפסדנו שני משחקים בפעם שעברה, אבל ראינו שיש – במיוחד במשחק הראשון באלבניה – משהו חיובי לקחת וננסה לקחת את זה כמה שיותר קדימה".


דור פרץ: "אנחנו באים חיוביים למשחק מול סקוטלנד. ניתן את הכל על מנת לקחת שלוש נקודות מאוד חשובות, זו המטרה שלנו במשחק הראשון ביום חמישי. אנחנו מתרכזים קודם כל אך ורק במשחק הראשון ולאחר מכן נתפנה לחשוב על אלבניה".



"המטרה היא שלוש נקודות" (עדי אבישי)


מה צריך לשפר לעומת צמד המשחקים הקודמים: "הצוות יודע מה צריך לעשות. הם מכניסים לנו טוב את העקרונות שלהם ואת מה שהם רוצים לראות. אני חושב שברגע שזה יבוא לידי ביטוי, יהיה אפשר לראות נבחרת טובה, נמרצת והלוואי שגם נביא שלוש נקודות. אנחנו יודעים איזה מערך יפתח, אבל בואו נחכה למשחק".


מעמדו בנבחרת: "אני מרגיש שכל עוד נותנים לי את הבמה, אז אני אהיה שם במאה אחוז ואני שמח על כך. כל עוד יש הזדמנות, אני פה לתת את הכל ולהוכיח שאני שווה את זה".


מדוע הפעם התוצאה תהיה שונה: "אנחנו מגיעים במלוא המוטיבציה למשחק מול סקוטלנד. כל משחק הוא שונה ואני מקווה שנביא את העקרונות שאנחנו עובדים עליהם. אם רוצים מאוד, אז אפשר להתמודד עם הפיזיות של הסקוטים".


הקהל: "אני חושב שהם יכולים לתרום לנו המון. הם יגיעו ויתמכו בנו ואנחנו נשמח לראות את האצטדיון כמה שיותר מלא. זה יעזור לנו וזה יהיה פוש אדיר".


על כך ששבעה שחקנים ממכבי תל אביב זומנו: "זו החלטה של המאמן ומה שהוא יחליט, אנחנו איתו. יש פה חבר'ה נהדרים, כולם ללא יוצא מן הכלל. מבחינה חברתית האווירה היא נהדרת. זה נחמד שאנחנו באים מספר שחקנים מאותה קבוצה, אבל ההרגשה היא טובה בלי קשר".



"האווירה נהדרת" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי