מרציאנו: "עם שחקנים כמו דאבור אפשר לנצח את סקוטלנד"

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | Gettyimages

השוער הישראלי של היברניאן התראיין לקראת המשחק ישראל-סקוטלנד ביום חמישי, והחמיא לחלוץ: "לא מבין למה הוא לא משחק בליגה בכירה יותר. בישראל מאמינים שאפשר"

(גודל טקסט)

שוער היברניאן אופיר מרציאנו התראיין ל"דיילי רקורד" הסקוטי ואמר שהוא מאמין שמואנס דאבור מרד זלצבורג זלצבורג יכול להיות האיש שינצח את סקוטלנד מחר באצטדיון "סמי עופר". בעיתון נכתב שאומנם החלוץ הישראלי כבש רק שער אחד בתשעה משחקים בנבחרת, אבל הוא בכושר מעולה בזלצבורג וכבש שבעה שערים בליגה ועוד שבעה במפעלים האירופיים העונה. מרציאנו חושב שדאבור יכול לעצור את המומנטום השלילי של ישראל, שהפסידה בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלה.

מרציאנו חזר רק כעת לכושר משחק מלא בהיברניאן אחרי ששהחלים משבר באצבעו. הוא מתכוון לצפות במשחק ביחד עם חברו ניר ביטון, שעדיין לא חזר לשחק בסלטיק בגלל פציעה. לפי השוער, דאבור, תומר חמד ובירם כיאל הם שחקני המפתח של הנבחרת כיום: "לסקוטלנד יש נבחרת טובה, אבל אנחנו בישראל מאמינים שאפשר לנצח אותם. הסיכויים הם לדעתי 50 אחוז לכל נבחרת. ננסה לשלוט נגד נבחרת סקוטלנד ולנצח. יש לנו שחקנים מעולים שיכולים ממש להשפיע על המשחק בשליש האחרון בהתקפה. אם אני מסתכל למשל על דאבור, הוא נהנה מקמפיין מצוין בזלצבורג בעונה שעברה והעונה. בעונה שעברה הם הגיעו לחצי הגמר והוא כבש כמעט בכל משחק. הוא אחד מהשחקנים הכי טובים שלנו ואני לא מבין למה הוא לא משחק בליגה בכירה יותר".

מרציאנו לא שיחק במדי הנבחרת מאז עמד בשער בהפסד 4:1 לספרד וגילה ששיחק בשלושת החודשים האחרונים של העונה שעברה עם היברניאן כשהוא פצוע. הרופאים המליצו לו להימנע מלשחק, אבל הוא סירב ועבר ניתוח רק בקיץ האחרון. כעת הוא מקווה לחזור להרכב היברניאן ולסגל הנבחרת. בניצחון על המילטון במשחק האחרון הוא כבר ישב על הספסל. על המשחק בישראל אמר: "האיצטדיון בסמי עופר חדש, אבל לא יודע איך תהיה שם האווירה. אני מקווה שיהיה עידוד טוב כי כאשר יש עידוד כזה האווירה מדהימה. דווקא שיחקנו טוב בהפסד נגד אלבניה. יש לנו שחקנים טובים שיכולים להוות איום על נבחרות אחרות, אבל כעת עם המאמן החדש אנחנו מנסים לבנות נבחרת טובה עם שחקנים צעירים יותר".

מרציאנו גם התראיין לעיתון "סקוטסמאן" ואמר: "יש כאלה בסקוטלנד שלא סופרים אותנו ואומרים שאין לנו נבחרת טובה, אבל יש לנו שחקני התקפה טובים מאוד ושחקני הגנה מוכשרים". הדרך שלו להרכב הראשון של היברניאן לא תהיה קלה, נכתב בעיתון, זאת לאחר שהשוער הראשון ההונגרי אדם בוגדן, שהיה שייך לסגל של ליברפול, לא ספג כבר ארבעה משחקים רצופים. "אני מתכוון לעבוד קשה", אמר השוער הישראלי. "אני צריך להיות מרוצה מההחלטות שלי ולהאמין שכל דבר שקורה הוא לטובה. זה נותן לי כוח ביום יום".


"יאבה דאבור דו". מרציאנו מאמין בחלוץ זלצבורג (מתוך "דיילי רקורד")

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי