בסקוטלנד קטלו: "הנבחרת גילתה מדור גיהנום חדש בארץ הקודש"

סקוטלנד
סקוטלנד | צילום

בתקשורת הסקוטית לא חסכו בביקורת כלפי החבורה של מקליש: "הפסדנו לנבחרת שמודרגת 55 מקומות מתחתינו וניצחה רק במשחק אחד מתוך עשרה. בלי מקגרגור בשער היה מרחץ דמים". טירני: "מתנצל בפני כולם"

(גודל טקסט)

סקוטלנד בהלם מוחלט מההפסד 2:1 לנבחרת ישראל אמש (חמישי). בעיתון "דיילי רקורד" נכתב: "השער העצמי של קירן טירני היה שיאו של לילה עלוב לנבחרת סקוטלנד, שגילתה מדור חדש של גיהנום בארץ הקודש. הם גרמו לנו רק כאב. למרות שהובילו שלא בצדק, הם פשוט התפוררו ב-45 דקות השניות. דור פרץ רק אישר את מה שכולם ראו שעומד לקרות כשהשווה ל-1:1, אבל זה רק הלך ונעשה גרוע יותר. ג'ון סוטר הורחק ולא יוכל לשחק גם נגד אלבניה. בירם כיאל אקס סלטיק נתן לנו פטיש בראש וטירני המשיך את הבעיטה שלו פנימה. ישראל רק במשחק אחד מעשרת האחרונים וגם הוא היה נגד ליכטנשטיין, ולמרות זאת הם היו יותר מדי טובים עבור סקוטלנד".

ב"סקוטיש סאן" נכתב: "עצמי של טירני הביא לישראל את הניצחון אחרי הופעה עגמומית של חבורת אלכס מקליש". בעיתון נטען שצ'ארלי מלגראו אומנם היה בסדר, אך כל השאר פשוט פישלו בענק. בנוסף נשאלה השאלה כיצד שמקליש השאיר את ג'יימס פורסטר על הספסל למרות שהבקיע רביעיה בליגה, כשביקורת נכתבה גם על ההגנה הסקוטית שנתנה למואנס דאבור להגיע למספר מצבים, למרות שראתה מה הוא עשה לסלטיק במדי זלצבורג.

קירן טירני לקח על עצמו את האחריות להפסד אחרי שהנבחרת ספגה בוז מאלפיים אוהדי צבא הטרטן שליווה אותה 3,500 מייל: "אני רוצה להתנצל בפני חבריי לנבחרת, האוהדים ובפני כולם. זו הייתה הטעות שלי שעלתה לנו ביוקר. אני צריך להיות גבר ולספוג כל העלבונות שמותכים לעברי. לספוג את כל השנאה ואז להמשיך הלאה. אני לא הייתי הבעיה היחידה, אבל אני במרכזה שלה בגלל השער העצמי. כולם נתנו הכל, אבל הטעות שלי גרמה להפסד ולא הצלחנו לחזור. ניסיתי להשתלט על הכדור, אבל הוא ברח לי. עכשיו חזרנו לנקות האפס. הייתה אכזבה גדולה בחדר ההלבשה, אבל מכאן אנחנו רק יכולים לנסות לעשות קאמבק כי המשחק נגמר", אמר.


"כמה ישראליות!". בסקוטלנד לא חסכו בביקורת כלפי נבחרתם (שער "רקורד")

הכתב הראשי של "דיילי רקורד", קרייג סוון, טען לפני המשחק שאולי לישראל אין הגנה, אבל לסקוטלנד אין התקפה והתברר ההיפך. הוא גם כתב בעיתון: "מקליש אמר לשחקנים לפני המשחק: 'אתם צריכים להימנע מטעויות ולהיות אמיצים', אבל אף אחד כנראה לא שמע לו בנבחרת. הם התרסקו ונופצו לחתיכות והתפזרו בכל רחבי אצטדיון סמי עופר ויטוסו היום הביתה כשהם מפורקים ומיואשים".

בפרשנות למשחק נאמר: "תראו למי הפסדנו. לנבחרת שמדורגת 55 מקומות מתחתינו, שהאוהדים שלה שונאים את האצטדיון, שרק 3,000 שילמו על כרטיס. שהבקיעה רק ארבעה שערים בשנתיים וניצחה רק במשחק אחד מעשרת האחרונים. בלי אלן מקגרגור בשער (קיבל ציון 8) היה שם מרחץ דמים". ב"סקוטיש דיילי מייל" נכתב: "או ג'י. סקוטלנד שצריך לרחם עליה נוצחה על ידי נבחרת שניצחה לאחרונה את ליכטנשטיין. הישראלים בעטו 25 פעמים לשער לעומת שבע פעמים בלבד של סקוטלנד".


"או ג'י! סקוטלנד הפסידה לנבחרת שהניצחון האחרון שלה היה נגד ליכטנשטיין" (שער "סקוטיש דיילי מייל") 

בעיתון "סקוטסמאן" צוטט מקליש שאמר: "אנחנו צריכים לאסוף את השברים ולהתחיל הכל מחדש. המצב בבית הוא שכל הנבחרות עם אותן נקודות כך שהכל עוד פתוח. ההרחקה של סוטר לא הייתה מחויבת המציאות. השופט היה רחוק ממנו יותר מ-60 מטר. הטיימינג היה רע כי בדיוק רצינו להחליף אותו. כולם נבוכים והרוסים בחדר ההלבשה. בכדורגל כשאתה עושה טעויות אתה משלם". עוד נכתב שהלחץ על אלכס מקליש מתגבר אחרי שזה היה ההפסד החמישי בתשעה משחקים מאז חזר לאמן את הנבחרת. "כעת ישראל תוכל לעלות למקום ראשון בבית אם תנצח את אלבניה", נכתב בעיתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי