בן שהר הפצוע שוחרר מסגל הנבחרת, איתי שכטר זומן

אריאל הרוש, בן שהר
אריאל הרוש, בן שהר | עדי אבישי

חלוץ מכבי ת"א הוזעק במקום חלוץ ב"ש. הנבחרת ערכה אימון בבת גלים לקראת המשחק מול אלבניה ביום ראשון בו השתתפו השחקנים שלא פתחו בניצחון 1:2 על סקוטלנד אמש (חמישי) בסמי עופר

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ערכה היום (שישי) אימון בכפר גלים לקראת המשחק מול אלבניה ביום ראשון בו השתתפו השחקנים שלא פתחו בניצחון 1:2 על סקוטלנד אמש באצטדיון סמי עופר. בשעות הערב שוחרר בן שהר מהסגל בעקבות פציעתו במשחק הניצחון על סקוטלנד ובמקומו זומן חלוץ מכבי תל אביב, איתי שכטר.

קשר הנבחרת דן איינבינדר שעלה מהספסל התייחס לניצחון היוקרתי: "אנחנו יצאנו מרוצים, אוהדים יצאו מרוצים שזה אחד הדברים החשובים וזו הייתה למעשה אחת המטרות שלנו להחזיר את האמונה של הקהל בנבחרת, רצינו לתת להם לצאת מהמשחק בתחושה טובה ואנחנו מאוד שמחים".

האמונה של הקהל הישראלי חזרה: "אני חושב שאפשר להגיד שהאמונה חזרה ויש תחושה שאנחנו פה בשבילם ואנחנו באים להילחם, אנחנו תמיד רוצים לבוא באנרגיות טובות כי אנחנו לא יכולים תמיד לנצח".


דן איינבינדר. "המשחק מול אלבניה יהיה לא פחות קשה" (ערן לוף)

הניצחון יביא דחיפה למשחק נגד אלבניה: "בסופו של דבר אחרי המשחק הטוב אתמול לקחנו רק שלוש נקודות ואנחנו עם הרגליים על הקרקע וכבר מתכוננים ליום ראשון. המשחק מול אלבניה הוא לא פחות קשה ונשאף לשחק טוב, גם לקחת את הנקודות וגם לתת שוב לקהל תחושה טובה".

בן ביטון שלא שותף במשחק אמר: "באופן אישי ברור שכל שחקן רוצה לשחק אבל נבחרת בשבילי זה כבוד וגאווה ומתי שיצטרכו אותי אכנס ואתן את המאה אחוז שלי ואנחנו מאוד שמחים על התוצאה".

האם הנבחרת שיחקה כך בגלל הורדת הציפיות: "אני לא יודע אם אין ציפיות אז הלחץ יורד. אנחנו רוצים באמת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר היה חשוב לנו לבוא להחזיר את הכבוד שלנו לקהל אחרי שני ההפסדים האחרונים ואני שמח שמעבר לתוצאה הראינו יכולת טובה ברב שלנו המשחק ואני חושב ששני המשחקים הרעים מאחורינו".


בן ביטון. "אני אתן את הכל עבור הנבחרת" (ערן לוף)

על האווירה הביתית בטרנר: "טרנר מלא זה דבר מדהים, אני מכיר את זה באופן אישי וזה ייתן דחיפה אדירה ואני קורא לקהל להגיע ואני מקווה שזה מה שיקרה ביום ראשון אם האצטדיון יהיה מלא זה יכול לעזור לנו מאוד ונוכל להשיג את המטרות שלנו".

על היכולת הנוכחית: "אני חושב שאני בכושר טוב אבל אני לא הנושא המרכזי פה, צריך לדבר רק על הנבחרת ועל ההצלחה שלה ועצם זה להיות בנבחרת זה כבוד גדול עבורי. בפן האישי אני מרגיש טוב ואני חושב שאני בכושר טוב ומתי שיצטרכו אותי אני אהיה עבור הנבחרת ואתן את הכל עבורה".

על המשחק הקרוב מול אלבניה: "הפסדנו נגדה לא מזמן אבל בחצי הראשון של המשחק הגענו להרבה מצבים טובים אבל היה חסר לנו את 'הגרוש ללירה' בשביל לכבוש נגדם. ובגלל זה אני חושב שפה בבית זה יהיה משחק שונה לגמרי וצריך לבוא עם האנרגיות הנכונות עם המשמעת הטקטית ומה שידרשו מאיתנו ועם נעשה את זה יהיה סיכוי טוב לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי