פאנוצ'י: "להפסיד 2:0 אחרי ששיחקנו טוב זו הרגשה קשה מאוד"

כריסטיאן פאנוצ'י
כריסטיאן פאנוצ'י | דני מרון

האיטלקי שלא צפוי להמשיך כמאמן אלבניה היה מאוכזב והתייחס לשער של חמד: "המגנים פשוט ישנו במהלך הזה". בלאי: "שיחקנו עם חמישה חלוצים לא כבשנו". בתקשורת האלבנית החמיאו: "מדקה 8 עד 83 היינו הכי טובים"

(גודל טקסט)
"זה היה המשחק הכי טוב של הנבחרת תחת כריסטיאן פאנוצ'י של נבחרת אלבניה, אבל זה לא הספיק כדי לנצח את ישראל", פרגנו בעקיפין בעיתון "גאזטה שקפטרה" האלבני לנבחרת של אנדי הרצוג, שניצחה אמש (ראשון) 0:2 באצטדיון "טוטו טרנר" את אלבניה. ב"פנורמה ספורט" נכתב: "אלבניה המשיכה במומנטום השלילי שלה. היא שיחקה טוב יותר, אבל לא הייתה יעילה. אחרי ה-0:0 עם ירדן ספגנו הפסד שני במפעל מול ישראל. מהדקה השמינית בה ספגנו שער ועד לדקה ה-83 בה ספגנו את השער השני, אלבניה הייתה הנבחרת הטובה יותר על כר הדשא, אבל זה לא עזר לנצח".


חלוץ אלבניה באקים בלאי, שמשחק באחמט גרוז'ני מהליגה הרוסית ולא כבש ב-33 משחקיו האחרונים בכל המסגרות, התייחס ליכולת הכיבוש של נבחרתו כשהתראיין ל"סופרספורט" האלבני: "יצרנו הרבה מצבים ולא הצלחנו לממש אותם. זה מאוד כואב. הדרך בה ספגנו את השער הראשון ממש כואבת, אבל במשך כל המשחק חיפשנו להבקיע את השער. ממש תיסכל שלא יכולנו לכבוש שער שיוויון ואז ספגנו עוד שער מישראל וזה גמר את המשחק. לא היה לנו מזל למרות שניסינו שוב ושוב להבקיע דרך המרכז. שיחקנו ברגעים מסוימים עם חמישה חלוצים ועדיין לא הצלחנו".


לפי ההערכות, כריסטיאן פאנוצ'י ככל הנראה לא ימשיך כמאמן הנבחרת לאחר הקמפיין הנוכחי. הוא אמר אחרי המשחק: "אני מצטער עבור הבחורים כי הם הציגו משחק בלתי רגיל ועדיין הפסדנו. השוער של ישראל מנע כל כיבוש עם הצלות ענקיות. לחזור הביתה עם הפסד 2:0 אחרי ששיחקנו כדורגל כזה טוב זו הרגשה קשה מאוד. ההרגשה עוד יותר קשה שאנחנו צריכים כעת לנצח את סקוטלנד 0:3 בבית ולקוות שהם ינצחו את ישראל. אני לא אחד שמרים ידיים, אבל יהיה קשה מאוד לסיים במקום הראשון ולהעפיל לפלייאוף. הכי מרגיז זה שנתנו משחק גדול ועדיין הפסדנו". פאנוצ'י נשאל מי היו השחקנים הבולטים בנבחרת והעדיף להימנע מלנקוב בשמות, וכשנשאל על השער של תומר חמד ענה: "המגנים שלנו חלמו. הם פשוט ישנו במהלך הזה. אין לי מילה אחרת לתאר את מה שקרה שם".


I feel so sorry for Panucci, i really do. This is by far the worst National Team in years.Take the money and go. You can bring in any coach and it will not change the results.

— Albanian Soccer (@Albanian_Soccer) 14 באוקטובר 2018

מגן נאפולי אלסייד הוסאיי אמר: "צריך להסיק את המסקנות כדי שלא נספוג עוד שערים כאלה כמו הראשון של ישראל. המאמן בירך אותנו על המשחק הטוב שהצגנו, אבל אמר גם שאנחנו לא יכולים לספוג שערים כאלה. לא השתנה הרבה מהמשחק בו ניצחנו את ישראל 3:0 במוקדמות המונדיאל. הגענו שוב ל-5-6 מצבים, אבל הפעם לא ניצלנו אותם".


מג'יין באשה לקח על עצמו את האחריות לשער של חמד: "ספגנו שער מוזר שהשפיע על כל המשחק. הייתי צריך להיות יותר קרוב לכדור ולסייע. מצטער על הטעות". ארוס גרזדה מגלגו ריינג'רס אמר: "פשוט לא הגיע לנו להפסיד. המזל הטוב נטש אותנו ובלאי היה יכול לכבוש, אבל הכדור פגע בשוער. כל המשחק הזה היה פשוט מזל רע עבורנו. שיחקתי 90 דקות לראשונה אחרי שישה או שבעה חודשים ככה שלא היה קל להיות בכושר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי