גאנם כבש צמד בבכורה, 0:3 לנבחרת הצעירה על קוסובו

יונתן כהן ושחקני הנבחרת הצעירה של ישראל
יונתן כהן ושחקני הנבחרת הצעירה של ישראל | עדי אבישי

למרות שנפצע בשער הראשון (10), החלוץ המשיך לככב והוסיף עוד אחד מבישול של ירדן כהן (47) בהופעתו הראשונה במדים הלאומיים. מאיר הוסיף (72) ישראל התקרבה למקום השלישי בבית ותלויה בהפסד של אירלנד לגרמניה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עד גיל 21 סיימה היום (שלישי) קמפיין מוצלח מבחינתה עם ניצחון 0:3 על קוסובו, שני ברציפות לאחר ה-1:3 על אירלנד בשבוע שעבר.

בזכות הניצחון, ובזכות ההפסד של אירלנד 2:0 לגרמניה מאוחר יותר היום, עלתה ישראל למקום השלישי בבית בזכות הפרש שערים טוב יותר משל האירים והיא יכולה לסיים את הקמפיין עם טעם טוב בפה.

בהחלטה מעניינת של מרקו בלבול, השוער אסף צור נותר על הספסל וחביב אוחיון פתח בהופעת בכורה שלו בין הקורות. כבר בדקה ה-10 השיגה ישראל את שער היתרון, כשמוטי ברשצקי הכניס כדור נפלא לסייד גאנם במרכז הרחבה. גאנם, בהופעת הבכורה שלו בנבחרת, בעט והצליח להבקיע למרות שהוכשל בגסות על ידי השוער הקוסובי, שספג צהוב. החלוץ הישראלי נפצע הוצא אל מחוץ לתחומי המגרש לקבלת טיפול רפואי, אך התאושש וחזר כעבור דקה. החזרה שלו היתה בשורות טובות לנבחרת, שהמשיכה לשלוט במחצית הראשונה, ולקראת הירידה מההפסקה הוא הגיע מצוין לכדור חופשי מירדן כהן וכבש את השני שלו.

גנאם חוגג. הפועת בכורה מוצלחת (עדי אבישי)
גנאם חוגג. הפועת בכורה מוצלחת (עדי אבישי)

במחצית השנייה האורחים חזרו לעניינים והיו קרובים לכבוש שער מצמק, אך בדקה ה-72 כהן הוסיף בישול שני – הפעם לרז מאיר שהיה ספק בנבדל. השופט אישר את השער וישראל שילשה את היתרון, לא משאירה סיכוי לאורחת. עמית ביטון עוד הציל כדור מהקו אבל מעבר לכך קוסובו לא הצליחה לנצל את השליטה שלה במחצית השנייה והמשחק הסתיים בניצחון גדול לחבורה של מרקו בלבול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי