בלבול: "יש שיתוף פעולה הדוק עם הבוגרת, זה דבר שלא היה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן הצעירה העביר ביקורת אחרי ה-0:3 של ישראל על קוסובו והחמיא לצוות האוסטרי: "יש רוח גבית, הם נותנים לנו השראה". סיכום הקמפיין: "אי אפשר להצטער על חלב שנשפך". ברשצקי: "מקווה להשתלב בבוגרת"

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:3 על אירלנד, הנבחרת הצעירה של ישראל חיברה הערב (שלישי) ניצחון שני ברציפות כשסיימה את קמפיין מוקדמות יורו 2019 עם 0:3 ביתי מרשים על קוסובו באצטדיון רמת גן. קייס גאנם, בהופעת הבכורה שלו, הבקיע צמד ורז מאיר קבע את תוצאת המשחק.

המאמן מרקו בלבול ניתח: "המשכנו את השבוע הטוב שהיה לנו עם משחק טוב והרבה הזדמנויות. הוכחנו נחישות ועשינו הופעה טובה מול נבחרת שעשתה צרות לגרמניה ונורבגיה. אני שמח שסיימנו בטעם טוב וקפצנו בטבלה כי זה חשוב לדירוג. החבר'ה עשו עבודה טובה ואני מאושר מכך".

סיכום הקמפיין: "כשאתה מתנהל בנבחרת צעירה אז יש הרבה שינויים כל הזמן. הסגל התחלף כמה פעמיים ואני חושב שהבית הזה, מלבד גרמניה, היה מאוד צמוד. לא היה קל, אבל הצלחנו להעלות שחקנים לבוגרת וזה הדבר הכי חשוב. היינו יכולים לעשות עוד תוצאה או שתיים טובות יותר, אבל לצערי זה לא קרה. אי אפשר להצטער על חלב שנשפך, צריך לחשוב קדימה. יש כאן הרבה שחקנים מוכשרים עם עתיד והיום הם עשו הופעה נהדרת".

שיתוף הפעולה עם הנבחרת הבוגרת: "עלו שישה או שבעה שחקנים שלנו לבוגרת, זה משמעותי מאוד וזה דבר שלא קרה הרבה מאוד זמן. יש לנו רוח גבית מההופעות האחרונות שלהם, זה נתן לנו המון השראה. יש שיתוף פעולה הדוק עם הנבחרת הבוגרת, וזה דבר שלא היה לפני הגעת הצוות החדש. זה מאוד משמח אותי שיש כל כך הרבה שחקנים צעירים בנבחרת הבוגרת של ישראל".


אלישע לוי. בתקופתו לא היה שיתוף פעולה עם הנבחרת הצעירה? (דני מרון)

מוטי ברשצקי: "תמיד כיף לנצח כשאתה מייצג את המדינה. אני שמח שהפגנו יכולת טובה גם אם המשחק היה חסר חשיבות. היו פה איתנו בבית נבחרות טובות כמו גרמניה, נורבגיה ואירלנד. עשינו משחקים טובים והיו גם כמה פספוסים שעשו לנו נזק ושילמנו על כך".

הסיכוי להגיע לנבחרת הבוגרת: "אני מקווה להשתלב. יש שחקנים כמו גלזר, עוואד ומנור שכבר הגיעו לשם. כיף ששחקנים עולים ומוכיחים את עצמם. אין שחקן שלא משחק ואז מגיע לנבחרת והוא פתאום טוב. אסור להיות חלוד, צריך לשחק בקבוצה ולהיות בכושר משחק. אם נשחק קודם כל בקבוצות, ברור שזה ייראה אחרת".


שחקני הנבחרת הצעירה חוגגים את השלישי מול קוסובו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי