ההתאחדות תאפשר כניסה חינם לילדי הדרום למשחק מול גוואטמלה

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | עדי אבישי

מעבר לכניסה חופשית, גם אצטדיון ר"ג ובית הנבחרות יעמוד לרשות קבוצות מחלקות הנוער המתקשות לשמור על שגרה. זוארץ: "הרגעים שבהם כולם מתאחדים ומסייעים האחד לאחר. ערבות הדדית היא משהו שצריך לטפח ולעודד"

(גודל טקסט)
מחווה לתושבי הדרום: ההתאחדות לכדורגל תאפשר כניסה חינם לכל השחקנים והפעילים של מחלקות הנוער והילדים מאזור עוטף עזה ודרום הארץ במשחק הנבחרת מול גואטמלה ביום חמישי הקרוב. כרטיסים נוספים יחולקו חינם באמצעות הרשויות המקומיות לילדי ותושבי האזור, שירצו להגיע למשחק, לתמוך בנבחרת וליהנות מאווירה קצת אחרת לנוכח המצב הביטחוני. 


ההתאחדות גם העמידה את אצטדיון רמת גן ומגרשי אימונים שונים (בית הנבחרות, למשל) לטובת קבוצות מהדרום, שהמצב הביטחוני לא מאפשר להן לשמור על שגרה ספורטיבית.


יו"ר ההתאחדות משה זוארץ אמר: "עוד לפני ההסלמה הביטחונית הזמנו את ילדי העוטף לבילוי שיוציא אותם מהשגרה הלא פשוטה בתקופה האחרונה ועכשיו הרחבנו משמעותית את מספר האנשים שתתאפשר להם כניסה חינם למשחק".


"ההתאחדות ונבחרת ישראל ממלאות חובה לאומית וערכית בהקשר הזה. אני משוכנע כי הנבחרת תהנה מאוהדים צעירים ותומכים ואלו גם הרגעים שבהם כולנו מתאחדים ומסייעים האחד לאחר. ערבות הדדית היא משהו שצריך לטפח ולעודד. ההתאחדות גם תסייע ככל יכולתה לקבוצות מהאזור ואנחנו ערוכים לטיפול בפניות השונות. אני מקווה שהשקט יחזור מהר ככל האפשר ונוכל לחזור לשגרה ספורטיבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי