הרצוג: "באים לנצח בסקוטלנד". דאבור: "הכל תלוי בנו"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

מאמן ישראל אחרי ה-0:7 על גואטמלה: "יש מה לתקן, אבל אני מרוצה ממה שהשחקנים שלי עשו היום". החלוץ שכבש לראשונה מאז ספטמבר 2015 בנבחרת: "היה חשוב לי להבקיע, שמח שנותנים לי ביטחון". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

"עשינו היום תוצאה נהדרת, אבל המשחק בסקוטלנד יהיה שונה לחלוטין", כך אמר הערב (חמישי) מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג אחרי ה-0:7 על גואטמלה במשחק הכנה לקראת המפגש המכריע בגלאגזו (שלישי, 21:45) במסגרת המחזור האחרון והקובע בליגת האומות. "נתנו הכל על המגרש ועשינו כמה דברים טובים, אבל יש גם מה לתקן. לא זלזלנו ביריבה, שיחקנו בשיא הרצינות ואני מרוצה".

המשחק בסקוטלנד: "יהיה קשה בגלאזגו, אך המטרה שלנו היא להשיג שם שלוש נקודות ולסיים את הבית במקום הראשון, אנחנו לא נשחק על תיקו. אנחנו נצטרך להיות ממוקדים ואגרסיביים. בקשר להיום, האנרגיה הייתה טובה ואני בהחלט מרוצה ממה שהשחקנים שלי עשו על המגרש, אבל ביום שלישי זה יהיה משחק אחר לגמרי".

מואנס דאבור, שכבש במדי הנבחרת לראשונה מאז ספטמבר 2015, סיפר: "היה חשוב לי באופן אישי להבקיע. במשחקים האחרונים הייתי טוב, אבל אני שמח שהיום זה גם בא לידי ביטוי בשני גולים. אני לא מרגיש לחץ, נותנים לי ביטחון, אני בדרך הנכונה ואני מקווה שאמשיך כך. הפנים כבר ליום שלישי".


"המשחק בסקוטלנד יהיה שונה לחלוטין" (דני מרון)

המשחק בסקוטלנד: "זה יהיה סיפור שונה לגמרי, מצפה לנו משחק קשה, אבל לדעתי יש לנו סיכוי טוב והכל תלוי בנו – שזה משהו שלא קרה זמן רב. יש בנבחרת דברים טובים וחדשים, האווירה טובה והצוות מעניק לכולנו המון ביטחון".

הכושר בו נמצאת הנבחרת: "לפני אלבניה וסקוטלנד ביקרו אותנו והרימו ידיים, אבל אנחנו הוכחנו שאנחנו מסוגלים והציבור חזר להאמין בנבחרת. אפשר לעשות זה מול סקוטלנד, כך אני חושב ומאמין. הכל מתחיל ונגמר בחדר ההלבשה ובינתיים הכל הולך לנו כמו שצריך".


צמד ראשון במדי נבחרת ישראל. מואנס דאבור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי