ברק בכר: אין תירוצים, אנחנו צריכים לעבור את לודוגורץ

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע שמח מיכולת קבוצתו ב-0:3 על הפועל אשקלון בגביע הטוטו ומהבישול של חלוץ הרכש: "אני מאוד מסופק. אם נצטרך נשתמש בפקהארט ביום רביעי". אלי לוי שהחליף את יובל נעים: "מכוונים ליותר העונה"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע יכולה להתעודד לקראת יציאתה לבולגריה ביום שני. היא גברה 0:3 חלק על הפועל אשקלון בפתיחת גביע הטוטו, חלוץ הרכש תומאש פקהארט עלה מהספסל ומיד בישל ומרבית השחקנים הבכירים זכו למנוחה לקראת הגומלין מול לודוגורץ (שסיימה הערב ב-0:0 מול לוקומוטיב פלובדיב בליגה הבולגרית) ביום רביעי בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות (0:2 במשחק הראשון).


הפועל באר שבע החליטה להמריא לבולגריה כבר ביום שני, הקדמה של 24 שעות מהתכנון המקורי, כדי להיערך כראוי למשחק שיתקיים במגרשה צר המידות של לודוגורץ בעיר ראזגראד. עם הקבוצה ימריא גם מאור מליקסון שבבדיקת האולטראסאונד שלו התברר כי אינו סובל מפגיעה חמורה. 




במסגרת ההיערכות בבולגריה, נלקחת בחשבון הודעתו של הבלם שיר צדק על כוונתו לצום בתשעה באב, כשגם השוער גיא חיימוב והקשר מיכאל אוחנה שוקלים לנהוג כמוהו. בן שהר פצוע ויישאר בארץ, לעומתו ניב זריהן מראה סימני התאוששות וההחלטה לגביו – ממריא או נשאר בבית – תתקבל עד הטיסה. לאחר שיקול נוסף בצוות המקצועי ישנה גם נטייה לצרף את איסק קואנקה למסע לבולגריה, למרות שלא יהיה כשיר להתמודדות. בצוות הרפואי מתזמנים את חזרתו של הספרדי לפעילות למשחק גמר אלוף האלופים מול בני יהודה ב-10 באוגוסט.



מליקסון מול הבולגרים. נשללה אפשרות של פגיעה חמורה (דני מרון)


לאחר ה-0:3 על אשקלון אמר מאמן הקבוצה ברק בכר: "יש לי סיפוק מאוד גדול מהמשחק. יחסית לגביע הטוטו הקהל נתן הצגה היום, אבל זו לא אותה אוירה וחשיבות ורוב החבר'ה כאן שלא צברו דקות השנה באו ונתנו את הכל, עשו גם דברים יפים מבחינה מקצועית".


העומק של הפועל באר שבע: "אנחנו לא מתייחסים לאם אנחנו הכי מרשימים בליגה או לא. למדנו מהשנתיים האחרונות שאנחנו חייבים עומק כי התקווה היא להגיע לשלב בתים, לא משנה איזה, ויש פציעות ועומסים. אנחנו צריכים את כל השחקנים".


הבכורה של תומאש פקהארט: "צריכים להבין שהוא לא התאמן עם קבוצה מתחילת השנה ועוד אין לו את החדות, אבל ראו את הנוכחות שלו ובשביל מה הבאנו איתו. אם נצטרך נשתמש בו ביום רביעי".



פקהארט. "אפשר היה לראות למה הבאנו אותו" (דני מרון)


הגומלין מול לודוגורץ: "לחץ תמיד יש,אבל מדובר בקבוצה שיכולה להבקיע בכל רגע נתון ונצטרך להיות מוכנים. כבר הודעתי לכולם שהולך להיות משחק מאוד קשה ונצטרך להגיע מאוד מפוקסים. ברור שה-0:2 זו תוצאה מצויינת, להבקיע פעמיים ובמיוחד לא לספוג זה דבר טוב. נצטרך להשלים את המשימה, אין תירוצים".


לאחר דברי המאמן התראיין גם כובש הצמד מוחמד גאדיר שהוסיף: "תמיד כיף לנצח ולשים גולים. שמח מאוד ששמתי את הגולים ועשיתי את העבודה שלי. כיף".


המעבר בין הצ'מפיונס לטוטו: "קשה לעשות את המעבר. כשמשחקים בליגת האלופות ואז באים לגביע הטוטו הכל שונה. התמודדנו עם זה כמו שצריך".

העובדה שהבקיע: "חשוב לי מאוד להבקיע לא משנה מתי תמיד כיף לחלוץ להבקיע וזה מחזיר לי את הביטחון".


ברק בכר:

ברק בכר: "נצטרך להגיע מפוקסים"


אם הוא ראוי לשחק: "אני אעשה הכל בשביל לשחק. בעונה שעברה לא שיחקתי בגלל פציעה וברוך השם השנה התחלתי עם הקבוצה. אעשה הכל כדי להראות לברק שאני צריך לשחק".


לקראת לודוגורץ: "נעשה הכל לעבור. ברק ידריך אותנו באימונים כדי שנעבור".



בצד המפסיד, אלי לוי, עוזר מאמן הפועל אשקלון אמר בסיום: "השחקנים נתנו את הכל והצלחנו להחזיק מעל שעה. אחרי זה גם הכנסנו שחקני נוער והם העלו שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר. מגיע לשחקנים כל הכבוד על המאמץ ואני מאמין שכשנעבור את הבקרה יהיה בסדר, יש לנו קבוצה טובה".


מדוע הוא עומד על הקווים ולא יובל נעים: "הפועל אשקלון עם כל הכבוד זה לא מועדון עם בעלים פרטי אלא מוחזקת על ידי העירייה. אני מקווה שכבר בשבוע הבא על מי שצריך ישחק ויובל יהיה על הקווים. אנחנו צריכים עוד שחקנים בכנפיים וחלוץ, זה לא קל למצוא ואנחנו מחפשים בפינצטה. זרים אין מספיק ולזרים אין לנו תקציב גדול. מאמין שגם את זה נמצא בסוף ונסדר את החלק הקדמי. אנחנו מכוונים לקצת יותר גבוה מאשר בעונה שעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי