אפשר לעשות סולחה: 1:3 לבית"ר ירושלים על אשדוד

אנתוני וארן
אנתוני וארן | עדי אבישי

מימר העלה את קונטה כבלם ואבישי כהן כמגן כפי שרצה טביב, אבל דווקא אנתוני וארן, החלוץ שבא מהפועל ירושלים, גנב את ההצגה עם צמד ובישול ליוסי בניון במחזור הראשון בגביע הטוטו. עבד אל חמיד השווה זמנית בפנדל

(גודל טקסט)

אלי אוחנה שישב ביציע באצטדיון בראשון לציון יצא מרוצה מהמשחק של בית"ר ירושלים במחזור הראשון של גביע הטוטו: עכשיו יהיה קל לו יותר לערוך סולחה בין הבעלים אלי טביב למאמן שרון מימר. קודם כל תמיד טוב לפעול אחרי ניצחון ועוד משכנע – 1:3 במחזור הראשון בגביע הטוטו על מ.ס. אשדוד. בנוסף מימר פתח עם אנטואן קונט כבלם ואבישי כהן כמגן ימני כפי שרצה טביב, ורק אחרי 60 דקות הסיט את הצרפתי לעמדה הטבעית כמגן ימני.

והכי חשוב: מחזיק זכויות הניהול יוכל לבוא לבעלים ולהחמיא לו על עוד בינגו ברכש אלמוני. אחרי עומר אצילי בעונת 2013/14, שלומי אזולאי בעונת 2014/15, בא ההימור על אנתוני וארן, החלוץ היהודי צרפתי של הפועל ירושלים היורדת לליגה א'. בעניין שלו ראו טביב ומימר עין בעין. המאמן שילב את החלוץ כבר במשחק החוץ מול ואשאש בליגה האירופית וקיבל ממנו שער ב-0:3 בהונגריה.

והערב (ראשון) מול אשדוד נתן וארן כבר הצגה של ממש. צמד שכלל שער שכולו ביטחון ושער נהדר שכולו טכניקה ובישול בנגיעה ליוסי בניון ולזה תוסיפו תנועה בלתי פוסקת. נכון שאנחנו מוקדם מאוד בעונה הנפתחת אבל אם הצרפתי ימשיך להתפתח לאיתי שכטר בהחלט יהיה ממה לחשוש לגבי המקום בהרכב. לצד וארן נתן בניון הופעה טובה: כבש ארבע דקות מכניסתו והיה פעיל מאוד. טל כחילה נתן שקט להגנה, קלאודימיר החזיק את הקישור ועזרא להטט בהתקפה. מרסל הייסטר? דן מורי? חסרונם לא הורגש.


אוהדי בית"ר התאוששו מפלובדיב והפגינו נוכחות ביציעים (עדי אבישי)

המארחת צריכה לחשוש  בעיקר מבעיה השוער. ירדן קרישטול שהגיע מהפועל עכו כהבטחה גדולה היה חלש מאוד ואשדוד עלולה ממש לספור את הימים עד לשובו של יואב ג'ראפי אל בין הקורות (שבר בידו).  

הרכבים
מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ניר ברדע (חן עזריאל 46), פבריסיו, חאתם עבד אלחמיד, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, ז'יל פראיבייה (יובל יעקובוביץ' 67), אדילסון באהייה, מאורסיו, דין דוד (דן ביטון 46)

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אבישי כהן (מיקי סירושטיין 56), טל כחילה, אנטואן קונטה, חן דילמוני, קלאודמיר פריירה, אריק סאבו (דוד קלטינס 67), ז'אורז'יניו (יעקב בריהון 70), אמיר עגייב (יוסי בניון 48), חן עזרא, אנתוני וארן.

מהלך המשחק
דקה 9 – לחץ של בית"ר מהפתיחה אבל ללא סיכון ממש. כך למשל פרץ חן עזרא משמאל לעבר המרכז אבל בעט את הכדור ישר לידיים של קרישטול.

דקה 18 – עגייב קיבל כדור עומק נהדר לתוך הרחבה אבל בעט חלש והחוצה.


עגייב. לא חד מספיק (עדי אבישי)

דקה 25, 0:1 לבית"ר – עזרא עם כדור עומק אדיר לוארן שהתקדם לתוך הרחבה, הרים ראש ובעט משמאל לפינה הימנית של הרשת. שער שני העונה לחלוץ שהגיע מהפועל ירושלים.


שחקני בית"ר חוגגים את שער היתרון המוצדק (עדי אבישי)

דקה 43, 1:1– אבישי כהן הכשיל את דין דוד ברחבה, וחאתם עבד אל חמיד דייק בפנדל בבעיטה הראשונה של המארחת למסגרת.

דקה 45 – קלאודימיר סגר את המחצית בבעיטה חופשית מכ-20 מ' אלכסונית, הכדור טס לפינה הקרובה וקרישטול הדף לקרן.


אוחנה. מרוצה מהיכולת וגם מהתוצאה (עדי אבישי)

דקה 48 – יוסי בניון שהיה צריך להיכנס בתחילת המחצית השנייה, ביקש ממימר עוד כמה דקות להתחמם וקיבל.


דקה 52 1:2 לבית"ר
– ארבע דקות מכניסתו סיים בניון מתפרצת של האורחים בבעיטה שטוחה מ-20 מ' לפינה השמאלית של קרישטול. וארן אחראי לבישול במסירה קטנה לאחור למאסטרו.


דקה 77 –
מה קורה לבוריס קליימן? כדור פשוט הוגבה לרחבת החמש והאבא הטרי פספס אותו בצורה מביכה, אבל למזלו גם חן עזריאל המחליף של אשדוד בהה במתרחש וההזדמנות אבדה.


דקה 81, 1:3
– וארן התקדם עם הכדור על אגף ימין, חתך למרכז תוך כדי שהוא סוחב עמו שני מגנים וירה לרשת של קרישטול. ייתכן ששוער אשדוד היה צריך לקחת אבל בכל מקרה גול גדול.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי