נורת אזהרה: 0:3 לבית"ר ירושלים על באר שבע

לואי טאהא
לואי טאהא | דני מרון

הצהובים שחורים הנחילו לאלופה את ההפסד הכי גבוה שלה בטרנר עם צמד של שכטר ושער ענק של קלטינס. נכון שהמארחת שיחקה בהרכב משני ונכון שמדובר רק בגביע הטוטו ועדיין יש לבכר חומר למחשבה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הביסה הערב (ראשון) את הפועל באר שבע 0:3 במחזור השני של גביע הטוטו בבית 3 והיתה בכך לא רק לקבוצה היחידה שמנצחת פעמיים בטרנר (הפעם הקודמת בגביע הטוטו בפנדלים לפני שנתיים) אלא למי שהנחילה לאלופה את ההפסד הכי גבוה שלה באצטדיון החדש. וזאת בית"ר שבליגה לא הצליחה לנצח את באר שבע בליגה לא בטרנר ולא בטדי.

לברק בכר יש הנחות: לקבוצה שלו מצפה שבוע קשה עם שלושה משחקים בחמישה ימים (מול אשדוד בגם בגביע הטוטו ומול בני יהודה באלוף האלופים), ולכן באר שבע עלתה מול בית"ר בהרכב חסר (בלי טוני וואקמה, ג'ון אוגו, מיחאי קורהוט, מהראן ראדי ומוחמד גאדיר). ועדיין החורים בהגנה, היעדר האגרסיביות וההתמוטטות לקראת הסיום חייבת להדליק נורות אזהרה.

שרון מימר שוב עלה עם אנטואן קונטה כבלם ואבישי כהן כמגן ימני (כפי שאלי טביב רצה) והפעם השניים הוכיחו עצמם בעמדות האלה. בקישור הלך מאמן בית"ר עם שניים שהיו שם בעונה הקודמת, דוד קלטינס שגם גמל למאמן בשער נדיר וקלאודימיר פריירה שהיה בכל פינה לצד ז'אורז'יניו במשחקו הטוב ביותר עד כה (למה הוא הוחלף בכלל?). עידן ורד המשיך ביכולתו החלשה.


לא נעים לספוג 3:0 בבית ולא משנה באיזה מסגרת (דני מרון)

אבל הסיפור הגדול מבחינת בית"ר היה איתי שכטר. ההצלחה של אנתוני וארן (לא בלט הערב) כנראה הגבירה את יצר התחרות של הסוס הוותיק. שכטר עלה בדקה ה-67 וסיים עם צמד כלומר שער כל 14 דקות לא רע. ומילה לסיום לאוהדי באר שבע: כל הכבוד. לא פשוט לקבל 0:3 בבית ואז לקום על הרגליים ולהריע לקבוצה שלך.


שכטר חוגג עם חברים. שער כל 14 דקות (דני מרון)

הרכבים
הפועל באר שבע: דודו גורש, דור אלו, מתן אוחיון (ג'ון אוגו 63), לואי טאהא, שיר צדק, אורן ביטון, וובה בראון (נועם דעי 67), דן איינבינדר (, מיכאל אוחנה, איתמר שבירו, תומאש פקהארט (אמיר ח'לאילה 59)

בית"ר ירושלים: סתיו שושן, אבישי כהן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, ז'אורז'יניו (חן עזרא 63), אמיר עגייב (יוסי בניון 74), עידן ורד (יעקב בריהון 79), אנתוני וארן (איתי שכטר 67).

מהלך המשחק
דקה 1 –  11,857 צופים הגיעו לטרנר ומעניקים אווירה של משחק פלייאוף בליגה.


גם אוהדי בית"ר מילאו יציע (דני מרון)

דקה 2 – מתפרצת של בית"ר מצד שמאל שהסתיימה במסירה של עגייב להייסטר שבעט לידיים של גורש.

דקה 4 – וארן חטף כדור מאוחיון אבל העדיף לכדרר במקום לבעוט והכדור הורחק לקרן.


בניון ושכטר. פתחו על הספסל, עשו גול גדול ביחד (דני מרון)
 

דקה 8
– אוחנה, הטוב בבאר שבע, שם כדור עומק על הראש של אלו אבל המגן נגח לחוץ.

דקה 13 – ז'אורז'יניו, הטוב בבית"ר, דהר למתפרצת והכניס כדור עומק נהדר לאחד על אחד מול גורש אבל וארן איחר ביציאה וההזדמנות אבדה.

דקה 17 – מבצע אישי של אוחנה הסתיימה בבעיטה סמוך למסגרת.

דקה 23 – ההזדמנות הגדולה של המשחק: אוחנה חטף לאבישי כהן ודהר משמאל למרכז כשהוא נותן מסירת אומן לשבירו. הצעיר המשיך בפס חלש לכיוון השער מה שאפשר להייסטר לגלוש ולהציל ממש מהקו.


אוחנה, המסוכן בבאר שבע במחצית הראשונה (דני מרון)

דקה 31 – קלטינס הוכשל על סף הרחבה ובית"ר זכתה בכדור חופשי. קלאודימיר השאיר בעקב להייסטר, החומה התבלבלה, אבל הגרמני/קרואטי בעט היישר לידיים של גורש.


דקה 35
– איינבינדר שסופג קללות מיציע אוהדי בית"ר מתחילת המשחק השתחרר יפה במרכז וחתך את הגנת האקסית עם כדור לעבר פקהארט, אבל הצ'כי שוב גילה חלודה ואיחר להגיע.


פקהארט. עדיין קצת חלוד (דני מרון)

דקה 38 – טאהא איבד כדור לוארן שרץ עם עוד שני שחקני בית"ר מול שני מגני באר שבע, אבל הכדור הלך ימינה לוורד שלבד מול גורש בעט לידיים של השוער. ורד ממשיך ביכולת הרעה שלו מהקיץ.

דקה 43, 0:1 לבית"ר – אבישי כהן הגביה לרחבה, הכדור הורחק והגיע לקלטינס שעצר אותו ואז שלח רגל מ-25 מ' ושלח פצצה לחיבורים. איזה גול!


ורד מתפעל מקלטינס (דני מרון)

דקה 51 –  צדק פגע בוורד וראה את הצהוב. בית"ר הוציאה כדור חופשי קצר, עגייב חדר לרחבה ואלו נגע ביד, אבל ליאני התעלם.

דקה 58 – שבירו וכחילה בהתנגשות ראשים. בלם בית"ר אף נחבש אבל השניים המשיכו לשחק.


דקה 61
– איינבינדר הגביה כדור חופשי שמצא את שבירו במצב נהדר, אבל סתיו שושן הגיב אינסטנקטיבית ומנע גול.


דקה 70
– מתפרצת של בית"ר מצאה את קלטינס שוב חופשי מ-20 מ'. הקשר בעט אבל הכדור פגע בטאהא והורחק.


דקה 77, 0:2
– בניון שספג עם עלייתו לכר הדשא שריקות בוז מאוהדי באר שבע החזיר עם מסירה ענקית לשכטר שזרק את צדק כאילו לא היה קיים ועם החיצון שלח לפינה הנגדית ופנימה. שער מבריק!

שקלטינס ושכטר הכובשים, כחילה עם הראש החבוש. בית"ר חגגה כאילו מדובר במשחק ליגה (דני מרון)


דקה 82, 0:3
– קלאודימיר קלט את המרחקים בין טאהא לצדק ושלח את הכדור החופשי לשכטר ביניהם. החלוץ התמקם בין גורש ובין הכדור והטיס אותו פנימה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי