פראיבה ייבחן בעכו, לוקה לא יעזוב את סכנין

שלומי דור ה
שלומי דורה | ערן לוף

שלומי דורה יבחן מספר זרים בימים הקרובים, הברזילאי צפוי לקבל דקות מול הקבוצה מהמגזר (שלישי, 19:45) בגביע הטוטו. חלאילה עשוי להישאר כמאמן הראשי במקומו של סבירסקי

(גודל טקסט)
הפועל עכו תפגוש מחר (שלישי, 19:45) את בני סכנין במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו ותקווה לעשות צעד משמעותי כדי להילחם על המקום השני בבית א' ועלייה לשלב הבא. "אנחנו רוצים להמשיך ולנצח בכדי לבוא עם יותר ביטחון לקראת הליגה", אמרו בקבוצה.


במועדון הצפוני עדיין לא סגרו את הסגל. ככל הנראה שלושה זרים ייבחנו בתקופה הקרובה על ידי המאמן שלומי דורה, אחד מהם יהיה הקשר הברזילאי ז'יל פראיבה שלא הרשים במבחנים במ.ס אשדוד. גם שני שחקנים ישראלים חדשים עשויים להגיע.




מהצד השני, בבני סכנין עסוקים בעיקר בחיפוש אחר מאמן שיחליף את הברזילאי ז'אירו סבירסקי. בהנהלת הקבוצה מתקשים לקבל החלטה לגבי המאמן הבא. חלק מראשי הקבוצה נוטים לכיוונו של מאמן הפועל כפר סבא בעונה החולפת פליקס נעים, שזוכה להמלצות רבות. חלק אחר רוצה לתת הזדמנות לעוזר המאמן איימן חלאילה, שמקבל שבחים על תפקודו כמאמן ראשי בשבועיים האחרונים.


לחלאילה חסרה תעודת פרו, כך שבכל מקרה יצטרכו למנות מישהו לצדו ואחת האפשרויות היא עבאס סואן, שמשמש כסקאוט של המועדון. גורמים בתוך ההנהלה העלו גם את שמם של פרדי דוד ואייל לחמן, אבל בשלב זה נראה שהסיכויים שלהם קלושים.


שלומי דורה. עדיין לא סגר את הסגל (ערן לוף)
שלומי דורה. עדיין לא סגר את הסגל (ערן לוף)


אם לא די בצרות בצוות המקצועי אז גם בגזרת השחקנים לא שקט. כפי שפורסם לראשונה אתמול בספורט1, הקשר ג'ונתן לוקה מתקשה להתאקלם בישראל ואתמול אף לא הגיע לאימון. השחקן צפוי להגיע לאימון הערב וזאת לאחר מספר שיחות עם סוכנו ועם ראשי סכנין שהבטיחו לו כי יסייעו לו בשילובו בישראל. לוקה אינו צפוי לקבל עונש על היעדרותו מהאימון.


מי שכן מאוכזב משילוב בתקופה האחרונה הוא הקשר הילאל מוסא שצפוי לעזוב את הקבוצה לטובת הליגה הפלשתינאית. חלאילה לא תרגל הרכב לקראת המשחק מחר מתוך אמונה כי הבלם עלאא אבו סלאח והחלוץ עידן שמש יעברו בבקרה התקציבית ובסכנין יוכלו להיעזר בשורותיהם. עם זאת חלאילה מתכוון לתת מנוחה למספר שחקנים ששיחקו במשחקים הראשונים. השוער מחמוד קנדיל, הבלם סארי פלאח והקשר ג'אבר עטאא טרם החלימו לחלוטין מהפציעות ובמועדון יעדיפו לא לסכן אותם לקראת פתיחת הליגה.



ג'ונתן לוקה. שוכנע להישאר (AFP)
ג'ונתן לוקה. שוכנע להישאר (AFP)


הרכב משוער הפועל עכו: רם שטראוס, גל שיש, ברונו איבה, עמית ביטון, עבדי פרחאת, ז'יל פראיבה, מוחמדו סיסוקו, גבי קניקובסקי, בוז'ידאר וואסב, סאם אלישע ועמראן אלקרינאווי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי