מארחים למופת: 0:2 להפועל באר שבע אצל אשדוד

מהראן ראדי, מאור מליקסון
מהראן ראדי, מאור מליקסון | אודי ציטיאט

ראדי ומליקסון סגרו עניין בשני פנדלים תוך 30 דקות, לקחו את הכרטיס לרבע גמר גביע הטוטו והעבירו את שאר הזמן בהליכה לקראת אלוף האלופים, מחרתיים מול בני יהודה. מנגד, הקבוצה של עטר לא מוכנה לליגה

(גודל טקסט)

אפילו ברק בכר לא דמיין משחק כל כך קל כפי שקיבל הערב (שלישי) בניצחון 0:2 בחוץ על מ.ס. אשדוד במחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים בגביע הטוטו. גם הכרטיס השני מהבית לצד בית"ר ירושלים, שעלתה ביום ראשון עם 0:3 מהדהד בטרנר על האלופה. גם רוטציה (מאור מליקסון ומיגל ויטור שיחקו מחצית, ג'ון אוגו וטוני וואקמה עלו ל-30 הדקות האחרונות) ובעיקר מנוחה לשחקני הרוטציה ששיחקו 90 דקות כמו מיכאל אוחנה שפשוט נחו כל המחצית השנייה.

ואכן למליקסון את אוחנה הספיקו 30 דקות כדי לחתוך בכל פעם שרצו בהגנת אשדוד, לסחוט שני פנדלים ומליקסון עצמו לצד מהראן ראדי דייקו בביצוע והעלו את באר שבע ל-0:2 שהחזיק עד הסיום. אגב, אלמלא היו לאדומים בחוד את איתמר שבירו ואמיר חלאילה הצעירים והלא מנוסים התוצאה היתה יכולה להיות כולה.

אם ההילוך השני אולי אפילו השלישי בו שיחקה באר שבע מובן (שלושה משחקים בחמישה ימים), הרי לאשדוד אין תירוצים. ראובן עטר במשחק הרשמי הראשון שלו כמאמן יכול היה להתרשם מגודל הבור שנכנס אליו. קבוצה אנמית, שקופה, לא מחוברת ונכון לעכשיו אולי החלשה ביותר בליגה.


עטר. הופעת בכורה העונה (דני מרון)

הרכבים
אשדודירדן קרישטול, יצחק אספה, חאתם עבד אלחמיד, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ' (אביב סולומון 56), רועי בקל, תום מונד (משה אוחיון 78), גדי קינדה (דין דוד 46), אדילסון באהיה, בנצי מושל (יובל יעקבוביץ' 67), מאוריסיו קורדיירו (דן ביטון 58).

באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו (מיחאי קורהוט 60), וובה בראון, מיגל ויטור (לואי טאהא 46), מתן אוחיון, מהראן ראדי (ג'ון אוגו 60), וובה בראון, נועם דעי, מאור מליקסון (איתמר שבירו 46),  מיכאל אוחנה, מתן כהן, אמיר ח'ליאלה (טוני וואקמה 69).


מהלך המשחק
דקה 3, 0:1 לבאר שבע
– מליקסון הכניס כדור עומק לחלאילה הצעיר שהיה בספק נבדל. קרישטול גלש והכשיל ברחבה את הקיצוני של באר שבע ואת הפנדל ביצע מהראן ראדי בקלילות עם בעיטה שטוחה לפינה הנגדית של שוער אשדוד.


קרישטול מכשיל את חלאילה (דני מרון)


דקה 10 – קינדה נשלח למצב מצוין מול חיימוב אבל מתברבר עם הכדור ומאבד את ההזדמנות.


וואקמה ואוגו עושים חיים על הספסל. במחצית השנייה הם גם הריחו את הדשא (אודי ציטיאט)

דקה 23 – מליקסון, שוב הוא, העיר את המשחק הרדום עם כדור עומק למרכז הרחבה אבל ברדע הקדים את חלאילה והרחיק את הסכנה.

דקה 30, 0:2 לבאר שבע – התקפת מעבר מושלמת של האורחים בניצוחם של מליקסון ואוחנה הסתיימה בבעיטה של האחרון שנהדפה מהיד של אספה. גם גם מגן אשדוד ספג צהוב ומליקסון לא התקשה לשגר פצצה לרשת.


אוחנה מול האקסית. בכושר נפלא מתחילת הקיץ (דני מרון)

דקה 45 – אשדוד אמנם תקפה אבל לא הגיעה לשום מצב כולל בעיטה חופשית של אדילסון בדקה האחרונה שהלכה הרחק מהמסגרת.


בקלילות. באר שבע ירדה למחצית ביתרון 0:2


דקה 54
– חלאילה נתן כדור מצוין למחליף שבירו שבעט חלש לידיים של קרשיטול.

דקה 84 – אדילסון בעט כדור חופשי לידיים של חיימוב.


מפגן נפל של אשדוד הקל על באר שבע (אודי ציטיאט)

דקה 89 – דקה אחרי שאוחנה  להטט בעט ומצא את הקורה, נכנס הקוסם שוב לרחבת אשדוד והשאיר את שבירו במצב של 100% גול אבל חלוץ קבוצת הנוער הצליח לפספס גם את זה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי