עטר לא חגג עם הקהל, לוזון: מבחינתי שחקן של מכבי חיפה

עטר
עטר | ערן לוף

ה-1:4 בדרבי לא הרגיע את ההתעסקות בחלוץ, המאמן על דוס סנטוס: "חששתי מקרע. גרשון? אם יהיה משהו נודיע". קלינגר זעם: "אי אפשר להתייחס לתוצאה ברצינות, נהיה טובים מאוד"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה העפילה הערב (שלישי) לרבע גמר גביע הטוטו עם 1:4 חלק על הפועל חיפה. גולת הכותרת היו קריאות הבוז של הקהל לעבר אלירן עטר שעלה כמחליף בצל סוגיית מעברו האפשרי למכבי תל אביב. גיא לוזון וחניכיו יכולים להיות מרוצים מהיכולת של ניקיטה רוקביציה, רעי קהת וגם ארנסט מאבוקה אבל עדיין אפשר לייחס הרבה מהתוצאה לעובדה שהפועל חיפה שיחקה בעשרה שחקנים כבר מהפתיחה.

בסיום אלירן עטר לא חגג עם חבריו על כר הדשא וכשאלו ניגשו להודות לקהל בחר לרדת מיד לחדר ההלבשה.

גיא לוזון התייחס לתוצאה: "אני לא מתרגש משום דבר. בסך הכל עוד משחק הכנה לקראת הליגה. זה דרבי וזה גביע הטוטו, היה לנו חשוב להבטיח העפלה לשלב הבא. היו דברים טובים ועם זאת הרבה דברים לשיפור, אנחנו לא באופוריה".


המערך
: "הרבה תלוי בשחקנים שיצטרפו לנו לסגל ויהיו מגוונים ונוכל לשחק איך שנרצה".


עטר, לא חגג עם חבריו (ערן לוף)

סוגיית אלירן עטר: "זה דברים שלא תלויים בי, הוא שחקן מכבי חיפה. אין לי קשר למשא ומתן. אליסון דוס סנטוס יצא בגלל שהרגיש כיווץ בשריר וזה יכול להיות בדרך לקרע והוצאתי אותו".

צירוף רמי גרשון: "אנחנו לא מדברים על שמות כאלה ואחרים אלא רק על מי שהגיע. כשיהיה מה להודיע תהיה הודעה רשמית של המועדון".


לוזון, לא מתרשם (ערן לוף)

מנגד ניר קלינגר זעם על השיפוט: "יש להם ועדה מקצועית של איגוד השופטים והם יחליטו אם היה או לא היה. לא עניין שלי. אני לא יכול להביע דעה. קשה לדבר מקצועית, באמת עם כל הכבוד, אתה בונה מערך ומתרגל ומהדקה השלישית משחקים עם פחות שחקן וזה לא היה קל. ב-2:0 היו לנו דקות מצוינות ובניגוד לדקות הללו ספגנו גול טיפשי וזה גמר את המשחק".

המשך הדרך: "אני לא מתרגש, אנחנו קבוצה טובה ונהיה קבוצה טובה מאוד. ברגע שנחזק את מרכז השדה בשחקן שאנחנו רוצים, יש לנו יכולת וכושר גופני. קרה משהו לא נעים אבל נחיה עם זה. הליגה יותר חשובה".

התבוסה בדרבי: "אין לי מה לשפוט את המשחק הזה מקצועית, איבדנו שחקן מהרגע הראשון. למרות הנחיתות המספרית היו מהלכי כדורגל ואני יכול לבנות על השחקנים שלי בתוספת שחקן שיחזור מפציעה וחיזוק יש פה קבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי