ג'ורדי קרויף: אלי דסה לא יהיה כשיר לנבחרת. יקח לו זמן לחזור

אלי דסה
אלי דסה | צילום: אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב סיפר על מצבו של המגן אחרי ה-1:2 על הפועל רעננה. על השער הנפלא של טל בן חיים: "אם הוא מבקיע ככה פעם ב-12 שנים זה מצוין"

(גודל טקסט)

ה-1:2 של מכבי תל אביב על הפועל רעננה המשיך את פתיחת העונה המושלמת של הצהובים, וכעת פניהם מופנות אל המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית נגד אלטאך (חמישי ב-21:30, שידור ישיר בספורט1).


ג'ורדי קרויף
סיכם את המשחק, ובעיקר התפעל מהשער היפהפה של טל בן חיים: "אם הוא מבקיע שער כזה פעם ב-12 שנים זה מצוין", אמר מאמן סגנית האלופה. לאחר מכן נשאל קרויף האם הוא מפחד שחדר ההלבשה יהיה עמוס באגו העונה וענה בקוצר רוח: "נראה".
 


על איתן טיבי ואלי דסה:
"יש שחקנים שסובלים ממעט עומס. אנחנו מקווים שטיבי יהיה בסגל ביום חמישי אבל לדסה עשוי לקחת זמן לחזור. הוא בוודאות לא יהיה כשיר למשחק של נבחרת ישראל ב-2.9 נגד מקדוניה". דסה נעדר כבר חודש, מאז המשחק נגד קיי אר רייקיאוויק אז פורסם כי הוא אמור להיעדר כשלושה שבועות.


דסה. לא יהיה כשיר למקדוניה
דסה. לא יהיה כשיר למקדוניה


על שגיב יחזקאל:
"הוא מאוד מהיר ומקשה על שחקני ההגנה. במכבי תמיד יש תחרות מי ישחק בהתקפה ואם הוא יהיה טוב הוא ישחק". כשנשאל על אלירן עטר הגיב: "אין לי מושג, להתראות".


המאמן המפסיד דודו אברהם נשמע מרוצה: "עשרה שחקנים  זה תמיד לא טוב, בטח נגד מכבי תל אביב ובטח מהדקה העשירית. עדיין הגענו למצבים, הגענו יותר למצבים מהם ומהמשחק הזה אני לוקח רק דברים טובים. נביא עוד רכש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי