בעקבות פרשת צדק: באר שבע שוקלת לצרף בלם חדש לסגל

שיר צדק
שיר צדק | מאיר אבן חיים

האלופה תתייצב בהרכב חסר לרבע גמר גביע הטוטו (שבת, 21:00) וחושבת על צירוף בלם. מימר: "המשחק הוא אחד הדברים הטובים שקרו לפתח תקווה

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה ערכה הבוקר (שישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (שבת, 21:00) ברבע גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע, בהשתתפות המאמן שרון מימר והקשר לירוי צעירי.


מימר פתח ואמר: "מבחינתנו המשחק הזה טוב כי אנחנו רוצים לייצר רצף ולהתחבר. הגעתי לפני שבועיים וככל שיהיו יותר משחקים נוכל להטוות דרך ולתקן דברים שעשינו במשחקים הקודמים. המשחק בא לנו בזמן טוב ולגבי הסגל של ב"ש, אני בטוח שמחר על המגרש יהיו שחקנים בכירים כך שאין לזה משמעות ויש להם סגל מספיק חזק. אנחנו נתכונן למשחק בשיא המוטיבציה והרצון לנצח. נשחק בהרכב הכי טוב שיוכל לנצח את המשחק".



על מכת הפציעות: "זה מצער כי הם שחקנים חשובים אבל זה חלק מהמשחק. לגבי מנור סולומון, הוא בנבחרת כך שזה לא בשליטתנו. אנחנו לא נכנסים להתנהלות של הנבחרת. מנור שחקן נבחרת ומבחינתנו זה טוב מאוד שיחווה כמה שיותר דברים ויעזור למדינה שלנו. נרוויח מזה שזה יאפשר לי לתת דקות משחק לכאלה שעוד לא שיחקו ויקבלו את הקרדיט. אני מקווה שהם יעשו את העבודה כמו שצריך ותהיה לנו קבוצה מגוונת ועמוקה".


מימר. טוב שאין פגרה
מימר. טוב שאין פגרה (עדי אבישי)


על המצב המנטלי: "אחד הדברים הטובים שקרו לנו זה זה שאין פגרה כי פגרה לא הייתה עושה לנו טוב מבחינה מנטלית בראש. יש לנו הזדמנות מחר לתקן. כל השבוע דיברנו בינינו ובין עצמנו ואני בטוח שנבוא חדשים. לכל מאמן יש אתגר ושום דבר לא קל. בסה"כ עדיין יש לי סגל טוב והמשחק בנתניה לא משקף. מבחינתי התוצאה בנתניה היא הכי משקרת שיכולה להיות. אחרי צפייה של שלוש פעמים במשחק, לא היה משחק גדול ולא היה יתרון לנתניה, בטח לא של ארבעה שערים. עשינו טעויות ונתנו יותר מדי מתנות".


צעירי הוסיף: "גם בניצחון הראשון מול סכנין וגם בחצי הראשון מול נתניה הראנו יכולת מסויימת. הגול שבר אותנו ואסור שזה יקרה. נפלנו בכמה טעויות שעברנו עליהם ואסור שיקרו. יש לנו משחק מחר שבא לנו הכי טוב כי אנחנו חייבים לשחק ולהתחבר. בסיטואציה ששרון הגיע לפני שבועיים כל משחק הוא חשוב וטוב כדי להתחבר ובשביל שרון לראות את ההרכב המתגבש".


על ההשוואה לעונה שעברה: "היינו מצפים להיראות אחרת אבל זו קבוצה שונה וכולם שחקנים חדשים. אי אפשר להשוות בין הקבוצות".


על העובדה שהוא מנהיג השנה: "אני בסדר גמור עם זה ורוצה לקחת כמה שיותר אחריות. יש פה מאמו שיחליט מה כל אחד צריך לעשות ואני אשתדל לעשות את העבודה שלי בצורה הכי טובה".


פ
פ"ת מול בית"ר. חייבים להתרומם (עדי אבישי)


מימר יחסר מחר שלושה שחקנים: מנור סולומון שנמצא עם נבחרת הנוער ייעדר ויחזור לאימונים רק ביום רביעי, כאשר אליו יצטרף עומר דנינו, שכפי שפרסמנו אמש סובל באבחנה ראשונית משבר תלישה בקרסול שישביתו לתקופה של חודש וחצי-חודשיים. אליהם מצטרף גם יובל שבתאי, שסובל מפגיעה בסחוס הברך וייעדר כחודש מהמגרשים.


בהיעדרו של דנינו, צפוי לפתוח ז'והאן מרסיאל כאשר גם עידן אדהנני בתמונת ההרכב. את מקומו של שבתאי צפוי לתפוס סוטיריס ניניס, ויובל אבידור עשוי להיות מוסט לצד ושלומי ארבייטמן או גרגורי טאדה עשויים לפתוח.


באר שבע תצרף בלם?
בלי שבעה משחקניה הבינלאומיים, כשהיא מוטרדת מפרשת שיר צדק, תתייצב מחר (שבת, 21:00) הפועל באר שבע באצטדיון המושבה למשחק רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה.


האלופה שהיא גם מחזיקת גביע הטוטו תאלץ להסתדר ללא שחקניה הפצועים, בן ביטון, אורן ביטון ואליניב ברדה. הקשר ניב זריהן שנפצע באימון שהתקיים לפני מספר ימים בספק גדול להתמודדות, ונראה שהמאמן ברק בכר יעדיף שלא לסכן אותו. שישה שחקני נוער, צפויים לעמוד לרשות הצוות המקצועי. לא ברור אם החלוץ איתמר שבירו שהתגייס אכן ייכלל בסגל.



צדק, בלם חדש בדרך? (מאיר אבן חיים)


בצוות הרפואי מרוצים מקצב ההחלמה של מיגל ויטור, ומתזמנים את מועד חזרתו למגרשים למשחק הליגה במחזור הבא מול הפועל רעננה. לראשונה מאז פציעתו לפני יותר מחודשיים שותף הבלם הפורטוגלי במשחקון פנימי.



חזרתו של ויטור לעניינים עשויה להשתלב עם צירופו של בלם חדש, מתוך כוונה לספק פתרון לגריעתו של צדק מהסגל לתקופה בלתי ידועה בגלל הסתבכותו בנטילת חומר אסור. כפי שפורסם בספורט1, יזומן צדק בתוך מספר ימים לשימוע בפני המוסדות השיפוטיים של אופ"א על מנת לשמוע את כתב האישום נגדו.



הרכבים משוערים

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי,עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, סוטיריס ניניס, רישאר סומא (יניב בריק),יובל אבידור, שלומי ארבייטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי