מיכה צפוי לקבל דקות, רשף התלונן על אוהדי מכבי ת"א

דור מיכה
דור מיכה | צילום: אריאל שלום

הצהובים רוצים להשכיח את התקופה הרעה מול בני יהודה (חמישי, 19:00) בגביע הטוטו. התובע הגיש תלונה במשטרה נגד אוהדים שאיימו על חייו, מההתאחדות נמסר: "ענישה חמורה היא הדרך הנכונה מול גילויי הבריונות"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסדים הכואבים לאסטנה והפועל באר שבע, מכבי תל אביב תפגוש מחר (חמישי) את בני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו. בצל הביקורת על ג'ורדי קרויף, הצהובים ינסו לשבור את הרצף השלילי דווקא מול הכתומים, אותם ניצחו לפני שבועיים. המשחק מחר יהיה הראשון מבין שלושה של הקבוצה עד לפגרת הנבחרות. קרויף, שהתלונן על עומס ופציעות בסגל, לא קיים לשחקנים אסיפה אחרי המשחק בטרנר. המאמן בחר להתרכז במהלך האסיפה בשיחה מקצועית לקראת בני יהודה.

שרן ייני, שסובל מפגיעה במותן, צפוי להישאר מחוץ לסגל של קרויף וכמוהו גם סילבן באבין. שחקנים נוספים שצפויים לזכות למנוחה, אך נראה שכן יהיו על הספסל, הם טל בן חיים, כריסטיאן באטוקיו, וידאר קיארטנסון, אופיר דוידזאדה ופרדראג ראיקוביץ'. רשימת הפצועים הכוללת את אלי דסה, ארון שוינפלד, חוסה רודריגס ואייל גולסה, נותרה בעינה כאשר מספר שחקני נוער ישתלבו בסגל. מי שצפוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה הוא דור מיכה, ששב לאימונים בשבוע שעבר.

במועדון בטוחים כי הביקורת הקשה על קרויף והביקורת על השחקנים שלא נפרדו מהקהל במשחק מול הפועל באר שבע, עשויים להוביל לאווירה מתוחה. שחקן בקבוצה הסביר: "חובת ההוכחה היא עלינו. ג'ורדי הוא המאמן שלנו ורק איתו נוכל לחזור להיות הקבוצה שרצינו להיות מתחילת העונה".

בנושא אחר, תובע ההתאחדות לכדורגל עורך הדין ניר רשף בחר להגיש תלונה במשטרה נגד אוהדי מכבי תל אביב. התלונה הוגשה לפני שלושה שבועות בעקבות ההרחקה של קרויף ממשחק אחד בשל הכעס שלו במהלך המשחק מול הפועל אשקלון. רשף סיפר: "לפני מספר שבועות הייתה הסתה ואיומים של מספר אוהדי מכבי תל אביב, שאיימו לפגוע בחיי. המשטרה איתרה אותם והזמינה אותם לחקירה. אני לא יודע מה עשו איתם מעבר לזה".

מההתאחדות נמסר בתגובה: "ההתאחדות לכדורגל מגנה בכל תוקף את האיומים על תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, ומשוכנעת כי משטרת ישראל וגורמי החוק יידעו למצות את הדין עם מי שביקשו להלך אימים על איש מקצוע מהמעלה הראשונה שעושה מלאכתו נאמנה ולמען טוהר הספורט. ענישה חמורה ומרתיעה היא הדרך הנכונה אל מול גילויי בריונות. המערכת המשפטית של ההתאחדות לכדורגל תמשיך לפעול במקצועיות, ללא משוא פנים וללא מורא".

הרכב משוער מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, יובל שפונגין, איתן טיבי, איגור פיליפנקה, אבי ריקן, דור פרץ, טינו סושיץ', ברק יצחקי, ניק בלקמן, עומר אצילי, אלירן עטר.

חוזר לשחק. מיכה (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי