יובל שפונגין פצוע ויחמיץ את המשחק נגד מכבי נתניה‎

קריית שמונה
קריית שמונה | מאור אלקסלסי

המגן הימני שהגיע הקיץ ממכבי תל אביב סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ויחמיץ את משחקה הרשמי הראשון העונה של קריית שמונה, דיניז יוסט מעמדת הבלם ויפתח במקומו, אלון בורזגי שהרשים במחנה חתם במועדון

(גודל טקסט)
יובל שפונגין, מגן הרכש של עירוני קרית שמונה, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ויחמיץ את משחק פתיחת העונה של הקבוצה ביום שלישי הקרוב נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו. נכון לעכשיו, נראה שהמאמן חיים סילבס יסיט את מרקוס דיניז מעמדת הבלם לעמדת המגן הימני המקום שפונגין.


אחרי הכישלון בעונה החולפת, קרית שמונה עברה מהפכה גדולה בסגל השחקנים שלה במהלך הקיץ ובקבוצה הגדירו את ההכנה לעונה החדשה  כטובה ומוצלחת ומעניין יהיה לראות כיצד תיראה הקבוצה בזירה המקומית.


שני שחקנים נוספים שנמצאים בספק למשחק הם אורי מגבו והחלוץ לוי גרסיה, שצפוי לערוך מחר מבחן כשירות ואז יוחלט אם יעמוד לרשות הצוות המקצועי למשחק.

 

בנוסף, קריית שמונה הודיעה על רכש נוסף עם החתמתו של החלוץ אלון בוזורגי לעונה אחת. בוזורגי, 28, שגדל בקרית שמונה, שיחק בעונה שעברה במ.ס.רובי שפירא מליגה א' במדיה כבש 14 שערים ובחודש האחרון הוא התאמן בקבוצה של סילבס, יצא עמה למחנה האימון בסלובקיה והצליח להרשים את הצוות המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי