דמארי: התרגשתי מהקהל. רפואה: בונה עליו שיהיה חלוץ ראשון

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

החלוץ שרשם בכורה מחודשת ב-0:4 על בני יהודה לא חושש מהציפיות הגבוהות: "לחץ עושה לי טוב". המאמן צינן את ההתלהבות: "זה בסך הכל משחק גביע הטוטו". אבוקסיס הגן על זובאס: "קורה שיש יום לא טוב"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה ובגדול לכדורגל הישראלי כאשר הביסה את בני יהודה 0:4. רועי זיקרי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-25 לאחר שניצל טעות קשה של זובאס, והוסיף שער נוסף בדקה ה-33. שתי דקות לאחר מכן רמזי ספורי הגביה לכיוון הרחבה במצב נייח, זובאס המשיך את הערב העגום שלו עם יציאה רעה למרכז הרחבה, והמגן מרווין פירסמן נגח את הכדור שנעצר רק ברשת. החלוץ עומר דמארי פתח את הקדנציה השנייה שלו במועדון כשנכנס בדקה ה-71 והוסיף בישול במהלך האחרון של המשחק בדקה ה-90 לאמיר עגייב.  

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "ההפסד מאכזב, לא משנה עם איזה סגל שיחקנו אנחנו לא אמורים לספוג כל כך הרבה, במיוחד קבוצה כמו שלנו שבשנה שעברה ספגה כל כך מעט שערים. במחצית הראשונה לא היינו צריכים לספוג שלושה שערים אבל ברור לנו שזה משחק ראשון ויבואו שחקנים נוספים. אבל זה עדיין לא תירוץ, יש לפעמים משחקים שפחות הולך".

הטעויות של זובאס: "זה דבר שיכול לקרות, אמרתי לו במחצית שזה קורה לטובים ממנו. הוא מבין השוערים הטובים בארץ או אולי הכי טוב, קורה מידי פעם וטוב שזה קרה היום".

עסקת קנדיל: "גם השחקנים ששיחקו היום צריכים לעזור לנו אבל גם אין ספק שגם השחקנים  החדשים יחזקו את הקבוצה. אנחנו שחמים שהבאנו אותם כי אנחנו מכירים אותם ואנחנו יודעים בדיוק מה נקבל, לעומת שחקנים זרים שאנחנו לא יודעים איך הם ישתלבו".


יוסי אבוקסיס לא ציפה לספוג ארבעה שערים במשחק (אודי ציטיאט)

מאמן הפועל ת"א קובי רפואה אמר: "לא ציפית לתוצאה כזאת אבל זה בסך הכל משחק גביע הטוטו. נכון שנראנו טוב במחצית ראשונה, הורדנו מעט את הקצב במחצית השנייה ויש עדיין על מה לעבוד אבל אני מרוצה ממה שראיתי היום".

מה אפשר לקחת ממשחק כזה: "קודם כל הביטחון של השחקנים עולה, גם אם מדובר במשחק בגביע הטוטו. ראיתי מחויבות של השחקנים וזה דבר שמאוד רציתי לראות ואני גאה בשחקנים שלי."


הבכורה המחודשת של דמארי
: "ניתן לראות שכל נגיעה שלו בכדור משפיעה כל המשחק. אני מקווה שהוא יחזור לימים הטובים שלו, אנחנו נעזור לו ואני בונה עליו שיהיה החלוץ הראשון לאורך כל העונה".

הציפיות מדמארי: "יש עוד שחקנים בקבוצה ודמארי הוא לא המושיע של הפועל אבל כולנו צריכים אותו, לא רק הפועל גם כל הכדורגל הישראלי ונבחרת ישראל."

חזרה לצמרת: "אין ברירה אחרת, הפועל תל אביב חייבת להיות בצמרת בכל סיטואציה ואנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה".


קובי רפואה גאה בשחקניו (אודי ציטיאט)

עומר דמארי שחזר לקדנציה שנייה במועדון: "מאוד התרגשתי מהקהל של הקבוצה ולמעשה זה אחד הדברים הכי מרגשים שהיו לי בקריירה. אני שמח שנכנסתי טוב למשחק".

האם היו הצעות אחרות: "היו, אבל רציתי להיות פה, זה הבית שלי".

הציפיות: "זה נכון שהיו שנים פחות טובות מכל מיני סיבות שלא אפרט עליהן עכשיו, אבל גם בתקופות פחות טובות אני רק רוצה להשתפר כל הזמן ואני מקווה שאתן עונה טובה".

נלחץ: "זה המשחק וזה לגיטימי שיש ציפיות ולי אישית לחץ עושה רק טוב".

היכולת: "נכון שהיו שנים פחות טובות, אבל אני עכשיו בהפועל תל אביב ואני רעב ואני מקווה שתהיה לי שנה טובה".


בישול בבכורה המחודשת. עומר דמארי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי