מכבי חיפה: גלזר יפתח מול סכנין, ג'ורג' מנדג'ק יערוך בכורה

עומרי גלזר
עומרי גלזר | ערן לוף

לאחר התיקו מול נתניה קבוצתו של פרד רוטן רוצה לרשום ניצחון ראשון העונה. השוער הצעיר יפתח בהרכב על חשבונו של לויטה וההחלטה לגבי השוער הראשון תתקבל בפתיחת הליגה. הקשר הקמרוני צפוי לקבל דקות משחק ראשונות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מחר (שני) מול בני סכנין בגביע הטוטו. לאחר התיקו הביתי מול מכבי נתניה מקווים במועדון לרשום ניצחון ראשון העונה כבר במשחק הקרוב. הצוות המקצועי של הירוקים צפוי להמשיך ברוטציה רחבה, ולתת לכל שחקני הסגל הזדמנות להוכיח את עצמם כאשר חלקם צפויים לקבל הודעת שחרור עד סוף השבוע.

המאמן פרד רטן והמנהל הטכני מו אלאך ייפגשו אחרי המשחק מול סכנין ויחליטו מי משחקני הסגל ייצא להשאלה בעונה הקרובה. 

במועדון טרם פרסמו את ההרכב והסגל לקראת המשחק מחר מול סכנין אך נראה שהשוער עומרי גלזר צפוי לפתוח בין הקורות במקומו של אוהד לויטה כאשר החלטה סופית סביב עמדת השוער הראשון בקבוצה תתקבל לקראת מחזור הפתיחה בליגה.

הבלם איעד חבשי והמגן רמי גרשון יצפו במשחק מהיציע. לאחר האימון היום קיבלו השניים הודעה להגיע מחר לאימון בוקר, משמע לא ייקחו חלק במשחק בערב, ומסתמן כי ההולנדי אטיין ריינן יקבל הזדמנות בהרכב הראשון. בעמדת המגן השמאלי עדיין ישנה התלבטות בין עומרי בן הרוש לבין סאן מנחם. הברזילאי קאיו אלבס ערך אימון מלא אך טרם ברור אם ייכלל בסגל הסופי. החלוץ ניקיטה רוקאביצה שכבש מול נתניה בשבת צפוי לפתוח.

מי שצפוי לערוך מחר בכורה במדי הירוקים הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק שחתם בשבוע שעבר ואף שותף אתמול במשחק האימון של חיפה מול הפועל נצרת עילית. בכרמל יודעים כי מנדג'ק יזדקק לזמן נוסף בכדי להיכנס לכושר משחק ומקווים שייעשה זאת דרך משחקי גביע הטוטו. אגב במועדון הבהירו כי למרות הגעתו של הקמרוני אין כוונה לשחרר או להשאיל את נטע לביא, עקב ההחלטה של ניקו אולסק להישאר במכבי נתניה.


ג'ורג' מנדג'ק מחכה לבכורה בירוק (ערן לוף)

הבוקר אישרו במועדון את הפרסום בספורט1 בשבוע שעבר על כך שחלוץ בן אז'ובל הוצע לקבוצה. "האופציה הזאת הוצעה לנו ותיבדק בימים הקרובים" אמרו במועדון. בעכו הבהירו הבוקר כי טרם התקבל פנייה רשמית ממועדון כלשהו לגבי השחקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי