אותו סיפור ישן: מכבי חיפה ובני סכנין נפרדו ב-1:1

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | ערן לוף

למרות שעלו ליתרון מוקדם בדקה השמינית משער של נטע לביא, הירוקים שוב נראו רע, ספגו שוויון מהיר מרגלי שלומי אזולאי (11) ולא הרשימו את הקהל המועט שבא לדוחא. ג'ורג' מנדג'ק עלה להופעת בכורה בדקה ה-55

(גודל טקסט)

עוד קיץ עבר, ואולי מוקדם לשפוט אבל נראה שכלום לא השתנה במכבי חיפה. הקבוצה מהכרמל שוב לא נראתה מי יודע מה הערב (שלישי) ושוב איבדה יתרון כדי לסיים בתיקו 1:1, הפעם מול בני סכנין במחזור השני של גביע הטוטו.

גם סכנין לא הרשימה במיוחד, אבל היא יכולה לפחות לתלות זאת בעובדה שהיא עדיין לא עברה בבקרה התקציבית והגיעה עם סגל חסר. המצטרפים החדשים מהראן ראדי, קלאודימיר וג'ורג' אקפביו צפו במשחק מהיציע, ולצידם המאמן בני בן זקן. מי שכן שותף בסכנין הוא המגן הדני/ברזילאי פטריק דה סילבה, שהגיע בתור נבחן ואמור לחתום בקבוצה לאחר שהציג יכולת משכנעת.

שוב, זה דווקא התחיל טוב עבור הירוקים. כבר בדקה השמינית נטע לביא קיבל כדור מעוואד מחוץ לרחבה ולאחר שהבין שהוא חופשי מול השער, החליט לנסות את מזלו בבעיטה. זה הצליח, ומכבי חיפה עלתה ליתרון מוקדם ומעורר אופטימיות. אלא שהאופטימיות, כמו היתרון, לא החזיקה מעמד זמן רב. ההגנה, שנעשה בה רוטציה ואטיין ריינן קיבל בה את חולצת ההרכב, איפשרה לשלומי אזולאי לשוטט ברחבה באופן חופשי, לקבל כדור מצוין מפיראס מוגרבי ולשים אותו ברשת בקלות.

משם המשחק, פחות או יותר כמו הצופים, כבר נרדם ומלבד כמה בעיטות של שחקני המארחת אף קבוצה לא הגיעה למצבים ממש מסוכנים. רוטן לא אהב את מה שראה ובמחצית השנייה הוא שלח, לצד סנטיאהו סלליך, את הרכש החדש ג'ורג' מנדג'ק.  עם הקמרוני, חיפה נראתה קצת יותר טוב והחזיקה יותר בכדור, אך עדיין לא ייצרה מצב אחד וסיימה את המשחק בתיקו שני ברציפות. בשבוע הבא הירוקים יארחו את קריית שמונה, וקשה לראות איך פרד רוטן מוציא יכולת טובה יותר מחומר השחקנים שיש לו.

בני בן זקן ביציע לצד השחקנים שלא עברו בבקרה (ערן לוף)
בני בן זקן ביציע לצד השחקנים שלא עברו בבקרה (ערן לוף)

הרכבים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבן פנישי, פטריק דה סילבה (חאלד חלאיילה 87), עלי אבו ריא, איהאב גנאים (ג'ורדן פושה 85), באהג'ת באשיר, פיראס מוגרבי (ישראל זגורי 46), מוחמד כליבאת (איהאב שאמי 65), שלומי אזולאי (עטאא ג'אבר 75).

מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטוס, רז מאיר (שון וייסמן 73), נטע לביא (יונתן לוי 73), רועי קהת (ג'ורג' מנדג'ק 55), שלומי אזולאי (גל אלברמן 80), מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה (סנטיאהו סלליך 55), מיכיל קראמר.

מהלך המשחק
דקה 1: השופט יגאל פריד הוציא את המשחק בדוחא לדרך.

נטע לביא חוגג עם שלומי אזולאי (ערן לוף)
נטע לביא חוגג עם שלומי אזולאי (ערן לוף)

דקה 8, מכבי חיפה עולה ל-0:1: נטע לביא קיבל מסירת רוחב ממוחמד עוואד, ומחוץ לרחבה בעט שטוח כדור שהכניע את קנדיל. פתיחה טובה לירוקים.

דקה 11, 1:1: הפקרות מוחלטת בהגנת חיפה איפשרה לפיראס מוגרבי למצוא את שלומי אזולאי חופשי לגמרי במרכז הרחבה, האחרון כבש בקלות.

דקה 17: איהאב גנאים קיבל כדור מאזולאי ובעט מ-25 מ', אבל פספס את המשקוף בסנטימטרים.

שחקני בני סכנין חוגגים. שער ראשון לעונת 2018/19 (ערן לוף)
שחקני בני סכנין חוגגים. שער ראשון לעונת 2018/19 (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי