שחקנים במכבי חיפה: "צריכים לקבל החלטות". עוואד האריך חוזה

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | ערן לוף

הירוקים לא ממהרים לצאת בהצהרות אחרי 1:1 גם בסכנין: "קראמר ומנדג'ק יתרמו רבות העונה". במועדון משוכנעים שעידן ורד יצטרף, ביקורת על הסגל הרחב ומספר השינויים שמבצע רוטן. דיווח: טולה תצרף את קלאוס

(גודל טקסט)

במכבי חיפה אומנם התאכזבו כי טרם טעמו את טעם הניצחון העונה אחרי 1:1 גם מול בני סכנין, אבל בניגוד לשנים האחרונות במועדון מעדיפים לא לצאת בהצהרות כבר אחרי משחקי הפתיחה. "אנחנו עדיין לא בליגה, אלא בתקופת ההכנה והצוות המקצועי בוחן את כל האופציות כדי שהקבוצה תהיה מוכנה לעונה", אמרו במועדון אחרי המחזור השני בגביע הטוטו.

בקרב השחקנים היה מי שטען כי הצוות המקצועי בראשות המאמן פרד רטן צריך להיסגר על הסגל שירוץ העונה, כי העומס הגדול ומספר שינויים פוגע בחיבור מקצועי בין השחקנים. "כל שחקן כבר רוצה לדעת את המקום שלו ולהתחבר עם חבריו. הגיע הזמן לקבל החלטות", אמר אחד השחקנים.

מי שהמשיך לקבל מחמאות היה הקשר הצעיר נטע לביא שפרט לשער שכבש הרשים ביכולתו במרכז השדה. בשלב זה נראה כי לביא יקבל את הקרדיט בתחילת העונה להוכיח את עצמו. מצד שני, כבר היה נראה כי לביא יהיה זה שיזכה בסרט הקפטן לצדם של רמי גרשון וגל אלברמן, אך למרות שהשניים לא היו אתמול בהרכב היה זה דווקא שלומי אזולאי שמונה לקפטן.


לביא כבש וחגג, אבל לא עם סרט הקפטן על זרועו (ערן לוף)

בצוות המקצועי טרם קיבלו החלטה לגבי דילול הסגל ולא מן הנמנע כי ההחלטה תתקבל רק לאחר המשחק מול קריית שמונה ביום שבת וזאת למרות שישנו רצון של חלק משחקני הספסל לדעת אם הם בתוכניות ולהיערך בהתאם לעזיבה אם וכאשר. מי שזכה אתמול לדקות ראשונות הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק, שבחיפה תולים בו תקוות רבות כמו גם בחלוץ מיכיל קראמר ששוב שיחק תשעים דקות. "מדובר בשני שחקני רכש שנבחרו לאחר בדיקה מקיפה ואין ספק שהם יתרמו לנו רבות העונה", אמרו בחיפה.

במועדון בוחנים אופציה נוספת להתחזק בזר נוסף, אבל קודם רוצים לסיים את הסאגה סביב החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס שברוסיה מדווחים כי ארסנל טולה מעוניינת בשירותיו וקרובה לסיכום על צירופו, וגם לנסות ולמצוא קבוצה לקאיו אלבש. במקביל הירוקים מחכים להתפתחויות בבית"ר ירושלים ושמחו לשמוע על ההצהרות של הבעלים אלי טביב בפני הבקרה התקציבית כי ברצונו למכור שחקנים וביניהם עידן ורד. "לא תהיה לו ברירה, הוא יהיה חייב כסף. עידן ורד יהיה שחקן מכבי חיפה" אמרו במועדון הירוק.

עוד בקבוצה, מכבי חיפה סיכמה היום עם החלוץ מוחמד עוואד על הארכת חוזהו עד 2021. לאחר החתימה אמר השחקן: "שמח לחתום ב במכבי חיפה זה המקום שגדלתי בו, זה המקום שבו אני רוצה לשחק וכמובן שחשוב לי להחזיר למועדון ולאוהדים על האמון שנותנים בי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי