ברדה: מקווה שדיא סבע יישאר בנתניה לפחות עד ינואר

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | אריאל שלום

מאמן מכבי נתניה התייחס לכוכב שכבש צמד ב-2:3 על הפועל חדרה בגביע הטוטו: "אם הוא יעזוב, התפקיד שלנו יהיה למצוא פתרונות". על המשחק: "היינו שחצים ויהירים". אביטן: "ערן לוי? הסכומים לא באים בחשבון"

(גודל טקסט)

"היינו שחצנים ויהירים וניתן את הדעת על שש הדקות הראשונות", כך אמר מאמן מכבי נתניה שי ברדה לאחר שקבוצתו חזרה מפיגור מוקדם של 2:0 וגברה על הפועל חדרה 2:3. "זו פעם שלישית העונה שהצלחנו לצאת מפיגור ואנחנו מרוצים מ-84 הדקות האחרונות. התחלנו לא טוב, אבל מבחינה מנטלית זה ניצחון חשוב. פתחנו לא טוב, היינו חשופים ונענשנו". 

לספורט1 נודע שסקאוט של קבוצת ויטסה ארנהיים ההולנדית הגיע למשחק וצפה בדיא סבע. ברדה התייחס לכובש הצמד ולאפשרות שהוא יעזוב: "קטונתי מלציין את התרומה שלו. אני מקווה בשבילו שהוא ישתדרג ויגשים את החלום שלו, אבל אם לא אז המקום הכי טוב עבורו זה מכבי נתניה. יש לנו את התוכניות שלנו אם הוא יעזוב, אבל בואו נשמור על אופטימיות".

ברדה המשיך: "דיא סבע וערן לוי הם שחקנים שנותנים פרנסה. אני מקווה שדיא ימשיך. הוא יודע כמה המועדון הזה נתן לו. זה טבעי שהוא נשאר עד כה ואני מקווה שנהנה ממנו לפחות עד ינואר. התפקיד שלנו יהיה למצוא פתרונות אם וכאשר. יש לנו כבר תוכנית ב', אבל כרגע אנחנו מסתכלים על המצב הקיים. לפני המשחק הוא אמר שאם הוא ישחק בישראל זה יהיה רק בנתניה".

עזיבתו של חגי גולדנברג: "אם הכל יסתדר, נצרף מגן ימני ישראלי נוסף בימים הקרובים. המטרות של מכבי נתניה הן לשחק פתוח ולהבקיע. 80 אחוז מהשחקנים נשארו. ברגע שנתחזק בעוד שחקן או שניים יהיה אפשר להגדיר מטרות".

המאמן המפסיד ניסו אביטן: "התחלנו טוב והיינו צריכים להוציא מהמשחק הזה יותר. טעינו שהלכנו אחורה מהר. יש לנו חברה צעירים, אנחנו נתקן ונתקדם. גם אנחנו הופתענו מהדקות הראשונות. הסגל שלנו עדיין קצר, יש שחקנים שלא עברו בבקרה ואנחנו רוצים להתחזק. אני מקווה שנצרף שני שחקנים עד למשחק הבא. ערן לוי? כרגע, הסכומים לא באים בחשבון מבחינתנו. מחפשים לצרף שחקנים צעירים".


עוד צמד. דיא סבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי