פרד רוטן על צירוף גיא חיימוב: הוא יותר טוב ממה שיש לנו

פרד רוטן
פרד רוטן | דני מרון

המאמן התייחס להגעתו של השועראחרי ה-0:4 על חדרה בגביע הטוטו: "במועדונים גדולים אין סנטימנטים, אם יש הזדמנות להביא מישהו הולכים על זה". ניסו אביטן: "קיבלנו היום שיעור ביעילות מול השער"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ניצחה הערב (שלישי) 0:4 את הפועל חדרה במחזור הרביעי בגביע הטוטו. הניצחון העלה את הירוקים לראש הבית הצפוני עם 8 נקודות. אבל יש לציין שקבוצתו של פרד רוטן סיימה את ארבעת המשחקים לעומת מכבי נתניה שצברה 7 נקודות בשלושה משחקים והיא תפגוש את בני סכנין ביום ראשון הקרוב. בסיום המשחק עודד הקהל הירוק את עומרי גלזר, שעשוי לעזוב את הקבוצה בשל הגעתו של גיא חיימוב.


מאמן מכבי חיפה פרד רוטן אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מהתוצאה, אבל לא מהיכולת. במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב, אך היה שיפור במחצית השנייה".


היכולת הגבוה של וייסמן ועוואד במשחק: "הם מוכיחים את עצמם לא רק במשחק הזה הם מרשימים גם באימונים. למכבי חיפה יש אקדמיה נהדרת. אני מאמין שחמישה או שישה שחקנים ממחלקת הנוער ישולבו העונה בקבוצה הבוגרת".


על החתמת חיימוב: "במועדון גדול אין סנטימנטים. אם יש הזדמנות להחתים שחקן טוב יותר ממה שיש לנו כרגע, הולכים על זה. לא משנה באיזו עמדה, אנחנו נעשה את זה. ככה זה עובד".


עתידם של אוהד לויטה ועומרי גלזר: "אני באמת לא יודע מי יעזוב, עדיין לא קיבלנו החלטה כי הכל מאוד טרי".


צירוף עידן ורד: "יש לא מעט דיבורים של התקשורת ושל סוכנים לגבי שחקנים שיגיעו לקבוצה אבל אני מדבר על שחקנים שנמצאים בקבוצה שלי ואני מבטיח שיהיה למכבי חיפה סגל טוב העונה".



פרד רוטן מרוצה היכולת של השחקנים הצעירים (דני מרון)


מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן סיכם: "אני חושב שקיבלנו שיעור ביעילות מול השער. מכבי חיפה ניצלה טוב את המצבים שלה מול השער ואנחנו הפוך, התוצאה לא שיקפה את היכולת של הקבוצה".


משחק ההגנה: "אני כל הזמן מודאג מכך, גם שהיינו מקום שני בלאומית, אבל אני מאמין שנשתפר ועם הזמן ההגנה תיראה טוב יותר".


המשך העונה: "אני חושב שחדרה יכולה לתת פייט לכל קבוצה בליגה ואני בטוח שנראה טוב יותר ונייצר תוצאות טובות יותר".


 

 מודאג ממשחק ההגנה. ניסו אביטן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי