במכבי חיפה רוצים את ורד "לפני שיגיע בעלים חדש לבית"ר"

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

בכרמל מרוצים מ-0:4 על הפועל חדרה בגביע הטוטו, אך מתרכזים בהבאת הקשר מהבירה. חיימוב יצטרף לחבריו לראשונה, אלאך יחליט אם לשחרר את גלזר או לויטה. ריינן יישאר וקאיו ימצא קבוצה חדשה, סאן מנחם ביקש לעזוב

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר הניצחון אתמול (שלישי) 0:4 על הפועל חדרה, בעיקר לאור העובדה שכמה שחקנים שלא היו מיועדים להרכב הראשון הרשימו ועשו "כאב ראש חיובי" לצוות המקצועי, לפני ההחלטות על דילול הסגל.

החלוץ שון וייסמן, שכבש שער והראה רצון ונחישות, זכה למחמאות בסיום המשחק. גם מוחמד עוואד, שרק חתם על חוזה חדש, הצטיין עם שלושה בישולים, וכך גם הבלם עופרי ארד. מי ששוב נותרו מחוץ לסגל הם הבלם אטיין ריינן והקשר קאיו אלבש. בנוגע לריינן, ההערכה בחיפה היא כי יישאר כזר שישי ויהווה תחרות לאיעד חבשי ואליסון דוס סנטוס. קאיו, לעומת זאת, זכה ללא מעט הזדמנויות מהצוות המקצועי להוכיח את עצמו ולא הרשים. לכן, הוא צפוי לקבל בקרוב הודעה כי אינו בתוכניות לעונה הקרובה. "קאיו קיבל המון הזדמנויות מהצוות המקצועי גם בשנה שעברה וגם בתקופת ההכנה. אין ספק שאפשר להביא זר איכותי יותר", אמרו בחיפה.

שחקני הקבוצה ינוחו היום, אך ישתתפו בפעילות חינוכית אליה יצטרף גם השוער החדש גיא חיימוב, שיפגוש לראשונה את חבריו החדשים. חיימוב אמור להיכנס בהדרגה להרכב, אך בכל מקרה יקבל המנהל הטכני, מו אלאך, החלטה בימים הקרובים מי מבין עומרי גלזר ואוהד לויטה יישאר בקבוצה. גלזר זכה למחיאות כפיים בסיום הניצחון על חדרה, אבל השוער הצעיר יבקש לעבור כדי לקבל דקות משחק. בכל מקרה, ההחלטה לגבי השניים תתקבל לאחר שיחות אישיות עם אלאך.

הירוקים חוגגים לאחר הניצחון. התקרבו לחצי הגמר (דני מרון)
הירוקים חוגגים. התקרבו לחצי הגמר (דני מרון)

בחיפה עוקבים אחר ההתפתחויות בבית"ר ירושלים בעניין עידן ורד. הירוקים הכחישו כי קיבלו הודעה רשמית מבעלי בית"ר, אלי טביב, כי סכום העברה הופחת. בקבוצה חוששים כי העברת הבעלות בירושלים תעכב את העסקה ואף תגרום לביטולה. "אין ספק שאם יגיע בעלים חדש הוא ירצה להשאיר את ורד, כך שאנחנו מקווים שטביב ישחרר אותו עוד לפני כן", אמרו במועדון הירוק. בחיפה רוצים גם להתחזק בעמדת המגן השמאלי והאופציות הן אופיר דוידזאדה או טאלב טוואטחה. המגן סאן מנחם, שעלה אתמול כמחליף, ביקש לעזוב את הקבוצה. מנחם שוחח עם אלאך ורצה להיפרד אבל האחרון סירב לבקשתו בשלב זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי