בעיריית סכנין ידונו בתקציב הקבוצה: "חבל שאבו יונס רץ לעיתונות"

מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס | ערן לוף

ראש העיר גנאים אמר לספורט1: "צריך לזכור שהשקענו 21 מיליון שקלים, הלחץ בתקשורת לא עוזר. לא נשאיר ספינה באמצע הים". מחמאות לאחר הניצחון הראשון העונה, ג'אבר עטאא: "בעונה שעברה היינו מפסידים משחקים כאלה"

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בבני סכנין לאחר שהקבוצה השיגה אתמול (שלישי) את הניצחון הרשמי הראשון שלה, ועוד במשחק חוץ מול הפועל קריית שמונה. עיקר השמחה באה בעקבות העובדה ששחקני סכנין והצוות המקצועי טרם עברו בבקרה התקציבית, וסכנין אף שיחקה כארבעים דקות בעשרה שחקנים, ועדיין הצליחה לכבוש שער. מלבד הניצחון, ישנו לחץ גדול סביב המועדון וזאת לאור העובדה שהקבוצה עדיין לא עברה בבקרה וראשי המועדון כבר הצהירו כי העזרה חייבת להגיע רק מצד העירייה. על פי יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס חסרים כשני מיליון שקלים בכדי להעביר את הקבוצה.

ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, לא אהב את הביקורת של קבריטי הקבוצה ואמר לספורט1: "עד סוף השבוע תתכנס מועצת העיר, צריכים להבין שיש לנו חשב מלווה ובישיבה נקבל החלטה סביב ההקצבה שנעביר לקבוצה. חבל שאבו יונס רץ לעיתונות כאשר הסברתי לו שכבר בימים הקרובים נעביר את הכסף שנוכל על פי התקציב שלנו. אסור לשכוח שהשקענו כ-21 מיליון שקלים בשלושה מגרשים שמשמשים את הקבוצה והלחץ בתקשורת לא עוזר. מה שתלוי בנו נדע לתת ואני מקווה שנוכל להעביר מיליון וחצי שקלים. הקבוצה מאוד חשובה לי ולכל התושבים בעיר ולא נשאיר ספינה באמצע הים".

במידה וסכנין תקבל את ההקצבה המתאימה עד יום חמישי, היא תוכל להעביר בבקרה את הקשרים מהראן ראדי, קלאודימיר ואת החלוץ ג'ורג' אקפביו בכדי שיוכל לשחק בראשון מול מכבי נתניה. מי שבלט מול קריית שמונה היה הקשר ג'אבר עטאא שאמר: "אני שמח שהשגנו ניצחון. בעונה שעברה היינו מפסידים משחקים כאלה אז אנחנו מרוצים מהנקודות אבל יש לנו עוד לאן להשתפר. אני חושב שלכל שחקן יש מחליף וברור שכאשר כולם יהיו בסגל, כל אחד יצטרך לתת 200 אחוז. המטרה שלנו היא להיאבק על מקום בפלייאוף העליון ואנחנו בדרך הנכונה".

ג'אבר עטאא.
ג'אבר עטאא. "לכל שחקן יש מחליף אז כולם יתנו 200 אחוז" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי