"נחזור להיות הפועל רעננה של סוף העונה שעברה"

בן והבה
בן והבה | דני מרון

קבוצתו של מנחם קורצקי מתכוננת למשחק מול מכבי פ"ת בגביע הטוטו, כשחלוץ אמור להצטרף עד פתיחת העונה. סגל חסר למלאבסים, רומאריו פירס יחזור מהרחקה להרכב על חשבון איתי טאקו, גל שיש לא צפוי לשחק

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (ראשון) את מכבי פתח תקווה באצטדיון הלאומי ברמת גן, במשחק שינעל את השלב הראשון בגביע הטוטו. לרעננה המשחק ישמש כהכנה נוספת לפתיחת העונה ולחיבור המקצועי לאחר השינויים שעברה הקבוצה בקיץ.

המאמן מנחם קורצקי יחסר מחר את נמניה ניקוליץ' שהורחק במשחק הקודם נגד בני יהודה ואת הפצועים עידו לוי ויניב מזרחי. נכון לעכשיו, לא הושג הסכם לעזיבת החלוץ הקמרוני אריאל נגוואקם ששב לאימונים הדרגתיים לאחר שהתאושש ממחלת המלריה. קורצקי ממשיך לבחון מועמדים זרים וישראלים להתקפה ואמור לקבל אישור לצרף חלוץ עד פתיחת ליגת העל, כשההמתנה היא למכבי תל אביב שתאשר את השאלת יונתן כהן או אליאל פרץ.

"המשחק מחר יהיה עוד מבחן עבור כל שחקן בסגל", אמר שחקן בקבוצה. "עד עכשיו היה עומס של משחקים רצופים בתוך מספר ימים שהקשו מעט. נהיה מוכנים לפתיחת העונה ונחזור להיות הפועל רעננה של סיום העונה שעברה".

קורצקי.
קורצקי. "מבחן עבור כל שחקן בסגל" (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, דין מימוני, בן בנימין, עמנואל אמבולה, שניר שוקר, אור דסה, מירקו אורמוש, טל איילה, מרטין אלאניס.

מכבי פתח תקווה: סגל חסר לאלישע
הקבוצה של אלישע לוי טרם הפסידה במפעל ותנסה לסיים במקום השני בבית, לקראת משחקי הדירוג בשבוע הבא. יוסי בניון ומוחמד סרסור הפצועים לא יהיו בסגל מחר, כאשר אליהם הצטרף גם גל שיש החולה, שלא נטל חלק באימון המסכם וככל הנראה לא ישותף. בגלל הסגל החסר לוי לא תרגל את ההרכב שצפוי לפתוח מחר, אך שינוי אחד שצפוי להתרחש הוא חזרתו של הקשר רומאריו פירס מהרחקה, כאשר מי שצפוי לרדת לספסל הוא הקשר הצעיר איתי טאקו, שפתח מול בני יהודה.

למרות אובדן הסיכויים להעפיל לשלב הבא, המאמן נוטה שלא לתת מנוחה למספר שחקנים אשר פתחו בכלל המשחקים עד כה כמו תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל, אך לא מן הנמנע שברגע האחרון יוחלט כן לרענן את השורות.

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר, רומאריו פירס, דידייה ברוסו (איתי טאקו), גידי קאניוק, תומר בנבנישתי (תאי בריבו), מנור סולומון ולידור כהן

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי