אורן ביטון ייבדק, הפועל באר שבע לא תעמוד בפני אוגו

אורן ביטון, ויקי כחלון, גיא מלמד
אורן ביטון, ויקי כחלון, גיא מלמד | לירון מולדובן

המגן שנפצע ב-1:2 על מכבי נתניה יעבור הדמייה, בתקווה שיישלל קרע ברצועה. בינתיים שחרורו של קורהוט יעוכב. במידה שתתקבל הצעה רצינית עבור הקשר, הקבוצה תיתן לו ללכת. צפו בוואקמה מוצג כשחקן טרבזונספור

(גודל טקסט)
שימו את המענק הכספי בצד, יש שני מרוויחים מהניצחון לפרוטוקול שרשמה אמש הפועל באר שבע על מכבי נתניה – השוער אריאל הרוש והחלוץ גיא מלמד. כמה הצלות מרשימות של השוער במאבק מול דיא סבע על המקום החמישי במפעל השלישי בחשיבותו חיזקו את ההערכות שנפתרה הדילמה לקראת פתיחת הליגה בשבת (20:45, שידור ישיר בספורט4), מול עירוני קריית שמונה. הרוש צפוי לפתוח בין הקורות, דודו גורש יישב על הספסל. "בשביל זה הבאנו את הרוש, וגם גורש שוער מצוין", אמר המאמן ברק בכר.


אחר כך הוא החמיא לכובש השער הראשון, גיא מלמד, וציין את העובדה שסיום העונה המוצלח של הרכש הפתח תקוואי משתלב עם פתיחת העונה הנוכחית. מדבריו ניתן היה להבין שמלמד לא הולך לשום מקום. לעומתו, כובש השער השני, מוחמד גאדיר, שחזר לכר הדשא בתום תקופת היעדרות ארוכה, דווקא כן עשוי למצוא את עצמו במקום אחר. "נעשה את השיקולים שלנו, גאדיר הוא חלק מהסגל", אמר בכר בנימה שונה.


על החיוך המסוים שפיזרו אמש הבאר שבעים העיבה פציעתו של אורן ביטון שנטש את המגרש בשלהי המחצית, ובדרכו לבדיקה הרפואית קרע את חולצתו באקט של תסכול. המגן הצעיר יעבור בדיקת הדמיה, ובצוות הרפואי מקווים שהיא תשלול את החשש לקרע ברצועה. לנוכח ההתפתחויות יעוכב כנראה שחרורו של המגן ההונגרי מיהאי קורהוט. הקשר ג'ון אוגו שוב מבוקש על ידי א.א.ק אתונה, ובטרנר נוטים שלא לעמוד בדרכו אם תתקבל הצעה רצינית עבורו.


שיר צדק דיבר אחרי בכר והתייחס לפתיחת הליגה: "באר שבע קבוצה הישגית, עוד לא התחלנו את הליגה מול קבוצה שעוברת תהליך. כבר רוצים להגיע לליגה ולפתוח את העונה ברגל ימין. העונה לפנינו, לא יהיה חכם להתייחס לתארים, כולם יודעים לאן הפועל באר שבע מכוונת". בהתייחסו ליכולתו האישית, הוסיף הבלם שחזר בקיץ מהשעיה ארוכה: "יש לי את המסלול שלי, וזה המקום הכי טוב בשבילי להיות פה לטווח הארוך".



אוגו יעזוב תמורת הצעה רצינית, גם גאדיר בדרך החוצה (לירון מולדובן)


בתוך כך, נועם דיעי ועילי טרוסט חתמו בהפועל ב"ש ויחזקו העונה את קבוצת הנוער. השניים חתמו לארבע שנים באמצעות סוכנם אדם קידן. דאי הוא שחקן בית ואילו טרוסט הגיע בהעברה חופשית ממכבי חיפה. במקביל עזב כוכב הקבוצה עד לאחרונה, טוני וואקמה, שהוצג רשמית כשחקן טרבזונספור שעל פי דיווחים בטורקיה שילמה עליו מיליון יורו בשלושה תשלומים. החלוץ הניגרי שחתם לשלוש שנים לא דיבר יותר מדי במסיבת העיתונאים וכשנשאל על התרשמותו מהמועדון החדש שלו ענה: "מדהים, אווירה מדהימה ואוהדים מדהימים. ממה שראיתי אנשים טובים. אצטדיון פנטסטי. כל מה שראיתי היה טוב". לגבי העמדה המועדפת עליו אמר: "אני יכול לשחק כחלוץ, אבל מעדיף לשחק בשמאל". 

Yeni Transferimiz Anthony Nwakaeme imza töreni https://t.co/3EVdb8DDEh

— Trabzonspor Kulübü (@Trabzonspor) August 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי