קלינגר: "מקווה שגאדיר יגיע במהרה". כץ: "תחזיר את אלבז"

אלי אלבז
אלי אלבז | ערן לוף

אחרי ההפסד למכבי חיפה וההדחה מגביע הטוטו, מאמן הפועל חיפה מבין שהוא חייב להתחזק בחלק הקדמי: "חסרה לנו מהירות, בנינו על בוזגלו". הבעלים העביר מסר לגבי החלוץ שהודח: "אין ברירה, אלי צריך לשוב לסגל"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה יצאה ברגשות מעורבים מההפסד אמש (שני) בדו קרב הפנדלים הדרמטי מול מכבי חיפה שהוביל לסיום דרכה של הקבוצה בגביע הטוטו. ניר קלינגר החמיא בסיום ההתמודדות לשוער המחליף שלו שעצר שתי בעיטות מהנקודה הלבנה: "קדוש עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר, אך לצערי סבלנו מחוסר מזל".

בשורות מחזיקת הגביע כבר מסתכלים קדימה אל עבר המחזור הראשון מול מכבי נתניה ביום שבת ומבינים שהקבוצה חייבת להתחזק בחלק הקדמי כשהמטרה העיקרית היא להחתים את מוחמד גאדיר מהפועל באר שבע. קלינגר מקווה שהחלוץ יצטרף כבר בימים הקרובים ויעמוד לרשותו במשחק הליגה הראשון של העונה.

"חסרה לנו מהירות בחלק הקדמי ואני לא מופתע מכך", הסביר קלינגר. "בנינו את הקבוצה החודש האחרון עם אלמוג בוזגלו, אבל הפציעה שלו באיטליה פגעה בנו. אני מקווה שנצרף את גאדיר במהרה". מנגד, יואב כץ סבור שהמאמן צריך להשיב את אלי אלבז לסגל, לאחר שכזכור בשבועיים האחרונים הוא הודח על ידי הצוות המקצועי.


בדרך לכרמל? מוחמד גאדיר (עדי אבישי)

כץ סיפר לספורט1: "אין ברירה אלא להחזיר את אלבז לסגל. אני לא מתייחס לספקולציות סביב חלוצים כאלה ואחרים, אך יש לנו רצון להתחזק". קלינגר עצמו התייחס לסוגית אלבז: "אני לא נוהג לשנות את דעתי ומעולם לא הודעתי לו שהוא משוחרר. יש לי סטנדרטים ואני מצפה מהשחקנים לעמוד בהם. מי שלא יצליח, לא יהיה בהפועל חיפה".

כפי שפורסם בספורט1, אלבז עצמנו אינו ממהר לעזוב את הכרמל ויהיה מוכן זאת אם יצליח למצוא קבוצה שתעמוד בשכר הנוכחי שלו. המגן שון גולדברג, ששיחק לראשונה במדי הקבוצה, זכה למחמאות. שחקן נוסף שעדיין נמצא על הפרק הוא בן אז'ובל מהפועל עכו, אך הוא יגיע רק אם הפועל חיפה תסכים לרכוש אותו ולא להשאילו.


לא ממהר לעזוב בשלב הזה. אלי אלבז (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי