מכבי חיפה הגיעה לסיכום עם פרטיזן בלגרד, סיידובה סומא ינחת

סיידובה סומא
סיידובה סומא | Gettyimages

הירוקים הודיעו שהגיעו להבנות עם המועדון הסרבי, והקשר הגינאי יגיע מחר להתרשמות בכרמל. השחקן יגיע כמושאל עד לסיום העונה עם אופציה לרכישה, הירוקים ישלמו את שכרו שמוערך ב-50 אלף יורו בחודש

(גודל טקסט)

בשורה לאוהדי מכבי חיפה. המועדון הירוק הודיע הערב (רביעי) שהגיע להבנות עם פרטיזן בלגרד לגבי מעברו של סיידובה סומא והקשר הגינאי צפוי לנחות מחר בישראל להתרשמות.

בכלי התקשורת בסרביה פורסם מוקדם יותר שהוא כבר סיכם את תנאיו בכרמל ויגיע בקרוב לישראל על מנת להצטרף למועדון באופו רשמי.עוד נכתב שסומא יושאל עד לסיום העונה עם אופציה לרכישה בסיום התקופה כשהירוקים ישלמו את שכרו המוערך ב-500 אלף יורו לעונה. השחקן לא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי של פרטיזן בלגרד ומלבד ההצעה ממכבי חיפה הוא היה מבוקש במספר מועדונים נוספים, אך ההצעה מהכרמל הייתה האטרקטיבית ביותר עבורו.

במכבי חיפה אמרו ש"מדובר במועמד רציני שיוסיף לנו הרבה. נעשה הכל בכדי להביא אותו". בשבוע שעבר, כזכור, התלבטו בצוות המקצועי של הירוקים לגבי צירופו של סומא, אבל משחק מצויו שלו במדי נבחרתו הוביל לתפנית. אם הדברים יתנהלו כשורה, ינחת השחקן בסוף השבוע או לכל המאוחר בתחילת שבוע הבא, יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום על חוזהו.


מתקרב בצעדי ענק למכבי חיפה. סומא (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי