גרשון עשוי לפתוח במרכז ההגנה, לביא בקישור וקראמר בחוד

נטע לביא
נטע לביא | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה לא תרגל הרכב לקראת הגמר מול מכבי ת"א, אך מסתמן שסלליך יסופסל לאחר שהיה אחראי לשער שספגו הירוקים בדקה ה-90 נגד מכבי פ"ת. מאבוקה כשיר ויעלה ב-11, סומא יפתח על הספסל

(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על מכבי חיפה, לאחר ההפסד הביתי למכבי פתח תקווה שעורר לא מעט כעס בתוך המועדון בעיקר על היכולת במחצית השנייה. הביקורת הופנתה בעיקר לצוות המקצועי ולמאמן פרד רוטן, אבל גם השחקנים מבינים כי אין להם חסינות ובשל הסגל הרחב חלק מהשחקנים עלולים למצוא את עצמם ביציע.

לקראת גמר גביע הטוטו מחר (רביעי, 20:45) מול מכבי תל אביב, נערך הבוקר אימון מסכם ובניגוד למשחקים מפתיחת העונה המאמן פרד רטן לא תרגל את ההרכב שיפתח במשחק, במטרה להשאיר את כל השחקנים במתח לקראת המפגש. המגן ארנסט מאבוקה שנפצע בשבת מול מכבי פתח תקווה ערך אימון מלא וצפוי לפתוח באגף ימין, כשבשמאל יהיה סאן מנחם ואליסון דוס סנטוס במרכז ההגנה.

על פי התרגול אתמול, הקפטן רמי גרשון עשוי לחזור להרכב על חשבונו של אעיד חבשי. בקישור נראה כי נטע לביא שפתח במחזור הראשון מול הצהובים יחזור ל-11 לצדם של ג'ורג' מנדג'ק ושלומי אזולאי. גם מיכיל קראמר יחזור להרכב לאחר הרחקה של שלושה משחקים וישחק בהתקפה לצדם של מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה. הקשר הגינאי סיידובה סומא, שהצטרף בשבוע שעבר, צפוי לפתוח את המשחק על הספסל.

בחיפה מבינים את חשיבות המשחק ומעבר לזה אף בטוחים כי זכייה בגביע יחזיר את השקט מהימים האחרונים. "ניצחון והשקט יחזור אלינו. כמו הצוות המקצועי גם השחקנים צריכים להבין שיש לנו סגל רחב ומי שלא יהיה טוב, ימצא את עצמו ביציע" אמרו בחיפה.

סומא. שוב יפתח על הספסל (ערן לוף)
סומא. שוב יפתח על הספסל (ערן לוף)

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון (עאיד חבשי), סאן מנחם, שלומי אזולאי, נטע לביא, ג'ורג' מנדג'ק, ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד, מיכיל קראמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי