רוטן: "יש לנו הזדמנות לזכות בתואר". איביץ': "מגיע לנו לזכות"

ולדימיר איביץ', פרד רוטן, שרן ייני, שלומי אזולאי
ולדימיר איביץ', פרד רוטן, שרן ייני, שלומי אזולאי | אודי ציטיאט

מכבי חיפה ומכבי תל אביב ערכו מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו, מאמן הירוקים אמר: " אם ננצח, זו תהיה אמירה של הקבוצה". מאמן הצהובים הגיב: "התחלנו את הליגה טוב יותר מהם אבל גמר גביע זה משהו אחר"

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ' וקפטן הקבוצה, שרן ייני התייצבו מול המיקרופונים לצד מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, יחד עם קשר הקבוצה, שלומי אזולאי, במסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו שיערך מחר (רביעי 20:45).

מחזיקת גביע הטוטו, מכבי תל אביב, הגיעה לשלב הגמר אחרי שניצחה בדרך את בית"ר ירושלים ואת הפועל תל אביב. מנגד, מכבי חיפה מנגד שהשיגה ניצחון ליגה בודד אחרי ארבעה מחזורים, עלתה לשלב חצי הגמר של גביע הטוטו מבית א' וניצחה את הפועל חיפה בדו קרב מהנקודה הלבנה.

הקשר שלומי אזולאי דיבר ראשון ואמר: "יש אכזבה מסוימת מצבירת הנקודות, הראינו שיפור מול מכבי פתח תקווה אבל עדיין צריך להשתפר, באים הכי חזק שאפשר. המשחק נגד מכבי תל אביב זה משחק שחשוב למועדון, ניצחון ייתן לנו תנופה אדירה לקראת באר שבע".

מאמן הירוקים פרד רוטן אמר: "המשחק חשוב במיוחד למוראל שלנו. אם ננצח זו תהיה אמירה על מכבי חיפה של העונה. ותראה מה המטרות שלנו ומה אנחנו רוצים מעצמנו. יש לנו את ההזדמנות לזכות בתואר וזה חשוב ביותר. במשחק נגד פתח תקווה ראינו מה אנחנו יכולים לעשות. היינו יכולים להבקיע שלוש או ארבע פעמים במשחק ואנחנו יכולים לנצח בגביע הזה".


"ניצחון יעניק לנו תנופה אדירה". שלומי אזולאי לצד שרן ייני (אודי ציטיאט)

ביחס שלו על השחקנים השיב המאמן: "אני לא חושב שצריך לצעוק על שחקנים. מה שאני עושה בחדר השחקנים זה ענייני, אבל אני מעדיף להתייחס לשחקנים בכבוד כשהם יורדים מהמגרש".

על ההחמצות במשחק האחרון: "זה חלק גדול באימונים שלנו, אנחנו עובדים על להשתפר בסיומת. היכולת שלנו טובה ועל זה צריך לעבוד, אנחנו נשתפר בזה ואתם תראו התקדמות בקרוב".

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני אמר: "מבחינתי מכבי חיפה הוא עדיין מועדון גדול, תמיד קשה לשחק נגדם. יש הרבה לחץ עליהם אבל הם מתנהלים בשקט ואני בטוח שעם הזמן הוא יהיה טוב יותר ויותר. אנחנו מכבדים את המועדון והשחקנים, יש להם שחקנים מעולים וצוות מצוין, אני בטוח שהשקט יעשה להם טוב אבל מקווה שזה יקרה רק אחרי הגמר. אני לא מתעסק בלתת כותרות למשחקים, אני בא לכל משחק ומנסה לשחק כמה שיותר טוב נגד כל קבוצה, אני מנסה לסחוט את הלימון כל עוד אני יכול, אני בן 32. יש הרבה מועדונים גדולים בכדורגל הישראלי, ויש מועדונים שהיו גדולים בהיסטוריה ועוד יחזרו".

לגבי הדרבי התל אביבי: "אנחנו לא חושבים על הדרבי כמו שחיפה לא חושבים על באר שבע. זאת לא הגישה. ההכנה שלנו זהה לכל המשחקים. אנחנו רוצים לנצח ומתכוננים אותו דבר לכל קבוצה, באופן אישי אני מתרגש לפני כל משחק".

אי היציאה למחנה האימונים בקיץ: "לא יצאתי למחנה האימונים בגלל סיבות אישיות, הצוות הבין אותי ואני מודה לו על זה. לגיטימי שהשחקנים שהיו במחנה האימונים שיחקו יותר ואני חיכיתי להזדמנות שלי, ועכשיו אני יכול להוכיח את עצמי על הדשא. כל ספורטאי צריך להעריך את הזמן שיש לו על המגרש ושהוא יכול לשחק".


מי תזכה בתואר הראשון לעונת 2018/19? (אודי ציטיאט)

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' מתייחס אל הסיכויים של קבוצתו לזכות בתואר: "בגמר הסיכויים הם 50/50. מכבי חיפה הוא אחד המועדונים המפוארים בכדורגל הישראלי ואנחנו מכבדים אותו. מגיע לנו לנצח. נגיע 100% למשחק הזה. התחלנו את הליגה יותר טוב מהם אבל גמר גביע זה משהו אחר לגמרי".

הקבוצה תזכה האליפות: "שיחקנו רק ארבעה משחקים מתחילת העונה, מוקדם לדבר על סוף העונה. אנחנו רוצים לקחת כמה שיותר נקודות בכל משחק, ולעבור למשחק הבא. פשוט נמשיך לעבוד קשה ונשתדל לנצח".

על המפגש השני מול מכבי חיפה העונה: "שיחקנו נגד מכבי חיפה במחזור הראשון, ניצחנו אבל זה היה משחק קשה עבורנו. הם קבוצה טובה שיכולה לעשות לנו צרות. הניצחון מגיע לנו חשוב להתחיל את העונה עם תואר. זה נותן כוחות להמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי