הוקי קרח: מדליית זהב לנבחרת ישראל הצעירה באליפות העולם דרג ג'

ישראל הוקי קרח
ישראל הוקי קרח | טוויטר

הכחולים-לבנים הרשימו בטורניר שנערך בבולגריה מול נבחרות כסין, איסלנד ואוסטרליה בדרך להעפלה לאליפות העולם דרג ב' שתתקיים בספרד באפריל. מארק רבניאגה הצטיין

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל עד גיל 20 בהוקי-קרח זכתה באליפות העולם דרג ג', והעפילה לדרג השני בטיבו בעולם. בטורניר, שהתקיים בסופיה בירת בולגריה, השתתפו בנוסף למארחת גם סין, אוסטרליה, ניו-זילנד ואיסלנד.


הנבחרת פתחה את הטורניר בשני ניצחונות צמודים, 2:3 על סין ו-3:4 על בולגריה המארחת, אך בהמשך שדרגה את יכולתה עם ניצחונות מרשימים 4:7 על אוסטרליה, 2:6 על איסלנד וחתמה את הטורניר אמש (ראשון) עם 0:5 על ניו-זילנד ומאזן מושלם, שהעניק לה את מדליית הזהב.



את הנבחרת הוביל מארק רבניאגה בן ה-20, שחקנה של ניו-יורק אפל קור מליגת ה-EHL האמריקאית, שנבחר גם למצטיין הטורניר, עם 11 שערים וארבעה בישולים. רבניאגה הוא בנו של שחקן העבר הישראלי-לטבי אדוארד רבניאגה, ששיחק שנים רבות בליגה הישראלית ובנבחרת ישראל הבוגרת, ומשמש כעוזר המאמן בנבחרת עד גיל 20. בנוסף בלטו בנבחרת תומר אהרונוביץ' והשוער יונתן רייזינגר. את הנבחרת מאמן דרק אייסלר, המשמש גם כמאמן הנבחרת הבוגרת, שתתמודד באליפות העולם דרג ב' שתיערך בספרד באפריל הקרוב.


משום מה לא קראתי על זה במדורי הספורט ואפילו לא במהדורות החדשות, וחבל: נבחרת ישראל בהוקי קרח מנצחת ברצף באליפות העולם נבחרות פאר כמו סין, הונגריה ואוסטרליה ומביאה הרבה כבוד לישראל. הוקי קרח, קולטים? @arutz20pic.twitter.com/L44wNVNEY6

— אלירן טל (@elirantal) January 27, 2018


הנבחרת עד גיל 20 נוסדה לראשונה בשנות ה-90, אך חזרה לפעילות רשמית לפני שנתיים, מורכבת משחקנים מהליגה הישראלית ושחקנים מליגות ברחבי העולם, בעיקר בצפון אמריקה, ופועלת תחת איגוד ההוקי קרח הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי