האפיפיור הוזמן להזניק את הג'ירו שיצא מישראל במאי

האפיפיור
האפיפיור | יח"צ

הפילנתרופ סילבן אדמס, העומד מאחורי הגעת המרוץ לארץ, נפגש עם פרנציסקוס והזמין אותו להגיע כאורח כבוד

(גודל טקסט)
 במפגש שהתקיים הערב בוותיקן בין נשיא הכבוד של ה-BIG START ג'ירו ד'איטליה, הפילנתרופ סילבן אדמס לבין האפיפיור פרנציסקוס, הזמין אדמס את האפיפיור בשם אזרחי ישראל להגיע ולהזניק את מרוץ הג'ירו ד'איטליה שיצא לדרך בארץ במאי הקרוב בהשתתפותן של נבחרות מכל העולם, ולראשונה בהיסטוריה יתחיל בישראל ויסתיים ברומא.


אדמס העביר אגרת מיוחדת מראש הממשלה בנימין נתניהו הפונה לאפיפיור ומבקש את מעורבותו ותמיכתו במרוץ ובפרויקטים הנלווים לו, שיעמדו בסימן שלום, הידברות ודו-קיום בארץ ובעולם. באיגרת המיוחדת כתב נתניהו: "העובדה שהג'ירו מתחיל בירושלים ומסתיים ברומא, נושאת עמה סמליות רבה המשתקפת במסמך ההיסטורי 'בין ירושלים לרומא' אשר עותק ממנו הוגש להוד קדושתך בחודש שעבר. אירוע זה אשר נתמך על ידי ממשלת איטליה, יהיה אחד מרגעי השיא של חגיגות ה-70 להקמתה של מדינת ישראל וחלק ממאמץ משותף להעמיק את הדיאלוג ולקדם את השלום".




אדמס ניצל את ההזדמנות והזמין את האפיפיור "לנטוש" את ה"פופ-מוביל" ולעבור ל"פופ-בייסקל" ולרכב יחדיו בשיירה מיוחדת שיוביל ותזכה לאין ספור רוכבים שיסעו אחריה.


ה- Big Startג'ירו ד'איטליה שיצא לדרך ב-4 במאי בישראל בהשתתפות יותר מ-175 מהרוכבים הטובים בעולם, הוא אירוע לוגיסטי חסר תקדים ובסדר גודל שטרם נראה בארץ, אשר פרט להזדמנות לצפות ברוכבים הטובים בעולם מדוושים בעיר ירושלים הקדושה לשלוש הדתות, צפוי גם למשוך אלפי תיירים לישראל, ולספק הכנסות מרובות ותנופה כלכלית.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי