הושק בתל אביב הוולודרום הראשון במזרח התיכון

סילבן אדמס והרוכבים (אבישג שאר-ישוב)
סילבן אדמס והרוכבים (אבישג שאר-ישוב) | יח"צ

רוכבי קבוצת הרכיבה הישראלית שתתחרה בג'ירו ד'איטליה ובראשם סילבן אדמס, שאמון על הבאתו של המירוץ לארץ ויזם את הקמת המבנה, התייצבו לטקס חגיגי: "שואפים לארח תחרויות בינלאומיות גם כדי לקרב בין העמים"

(גודל טקסט)
לרגל הג'ירו ד'איטליה – אחד ממרוצי האופניים החשובים בעולם שלראשונה בהיסטוריה יוצא מגבולות אירופה ויתקיים בישראל בסוף השבוע (4-6.5), נחשף הבוקר (שלישי) בתל אביב הוולודרום הראשון במזרח התיכון, זירה מקצועית לרכיבת אופניים ומרוצי אופני מסלול.


טקס חשיפת ההיכל נערך באצטדיון האתלטיקה הדר יוסף במעמד הפילנתרופ היהודי-קנדי סילבן אדמס, נשיא הכבוד של ה-"Big Start Israel" ג'ירו ד'איטליה והאיש שיזם את הקמתו של הוולודרום ואמון על הבאתו של הג'ירו לישראל, כמו כן ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, יו"ר איגוד האופניים בישראל ד"ר יוני ירום ונוספים.


הוולודרום בתל אביב, שבנייתו הולכת ונשלמת בימים אלה על ידי עיריית תל אביב-יפו, נבנה כך שיעמוד בתקן האולימפי הקובע כי אורך המסלול צריך להיות 250 מטרים, והוא כולל את מסלולי השיפועים המתקדמים ביותר, עליהם דיוושו לראשונה הבוקר בספרינטים מרהיבים רוכבי הקבוצה המקצוענית הראשונה של ישראל -"Israel Cycling Academy" לצד סילבן אדמס, הפילנתרופ היהודי-קנדי, נשיא הכבוד של ה-"Big Start Israel" ג'ירו ד'איטליה ומי שיזם את הקמתו של המתקן בתל אביב.



אדמס והרוכבים הישראלים בהשקת הוולודרום (אבישג שאר-ישוב)


במקביל ערך ז'יל פרוצי, מנהל מחלקת הוולודרום של איגוד האופניים הבינלאומי (UCI) אשר הגיע במיוחד לישראל על מנת לבצע מדידה ובחינה של המסלול ולוודא שהוא עומד בתקינה העולמית בטרם ייתן האיגוד אישור לקיים תחרויות במתקן, וזאת לאחר הגשת המועמדות לאירוח אליפות העולם לנוער בשנת 2021 בתל אביב.


נשיא הכבוד של ה-"Big Start Israel" ג'ירו ד'איטליה סילבן אדמס אמר הבוקר: "מטרת הוולודרום היא לעודד ילדים מכל ישראל לרכב כאן ולחוות את עולם האופניים, ואת החשיבות בפעילות גופנית וספורט. בנוסף מדובר במתקן המתקדם במזרח התיכון ואנו שואפים לארח כאן גם תחרויות בינלאומיות, בין היתר בהשתתפות שכנינו באזור, במטרה להשתמש בספורט  כקרקע לשכנות טובה וקרבה בין העמים. כאשר ממש היום נחתו בישראל לרגל הג'ירו קבוצות הרכיבה מבחריין ומאיחוד האמירויות, והן ירכבו בישראל, וייחשפו לוולודרום, ויבינו שהם תמיד מוזמנים ושאנו יכולים להתחרות ולהתאמן יחד!". ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי הכריז באירוע כי המתקיין ייקרא על שמו של אדמס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי