UFC

מקגרגור: אשבור כל מה שיעמוד בפני, מייוות'ר: יהיה קרב קשה

קונור מקגרגור ופלויד מייוות'ר
קונור מקגרגור ופלויד מייוות'ר | טוויטר

לפני קרב המאה עם פלויד מייוות'ר אלוף ה-UFC התגרה ביריבו: "הוא לא רבע ממני. יש לו בעיית הימורים". מייוות'ר הציג גישה דיפלומטית: "קרב בין הלוחמים הכי טובים"

(גודל טקסט)
בעוד שלושה ימים כל העולם יעצור את נשימתו כש"קרב המאה" בין פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור סוף סוף ייצא אל הפועל (בלילה שבין שבת לראשון החל ב-04:00, ישיר בספורט1 HD). הערב נערכה מסיבת העיתונאים האחרונה בהשתתפות השניים והיא ממש לא אכזבה.


אלוף ה-UFC במשקל קל היה בטוח בעצמו עוד מוקדם יותר כשאמר: "מייוות'ר יהיה חסר הכרה כבר לאחר סיבוב אחד. בשבילי זה עוד יום בעבודה – קרב נוסף. כבר קרעתי את אחד המתאגרפים הגדולים בעבר, ב-26 באוגוסט אעשה זאת שוב". גם הלילה המשיך מקגרגור את הקו השחצני שלו. "אני לא רואה אותו מחזיק שני סיבובים", אמר האירי, "אני אשבור כל מה שיעמוד לפני. אני אהפוך אותו. ושיקרה אתם תהיו קצת עצובים. הוא לא ברמה שלי. הוא לא רבע ממני אפילו. יש לו בעיית הימורים". 

 



עןד הוסיף מקגרגור: "אנחנו מוכנים לקרב מלא בקצב גבוה. אני אלחץ אותו. יכולים להגיד מה שרוצים על זה שאני לא אתמודד עם האגרופים שלו. כבר קיבלתי עצם שוקה לפנים. אני מוכשר בהרבה סגנונות לחימה. חשבתי כבר על זה שאחרי שאשלוט גם בעולם האגרוף, אצור באוטקגון ענף חדש".


מייוות'ר הציג מצדו קו הרבה יותר דיפלומטי: "הייתי פה כל כך הרבה פעמים, אני יודע מה צריך לעשות. כדי להיות בענף 21 שנים, הייתי צריך לקחת את זה ברצינות. גם את הקרב הקרוב אני לוקח ברצינות. הוא לוחם יוצא מן הכלל, יהיה קרב קשה. אני בטוח שהיה לו מחנה אימונים קשה. הקרב הזה הוא בין שני הלוחמים הכי טובים. כל מה שאפשר לעשות באגרוף עשיתי, ולא פעם או פעמיים אלא אלפי פעמים. נולדתי לוחם".  


They face off! Floyd Mayweather and @TheNotoriousMMA square off with The Money Belt ahead of #MayweatherMcGregorpic.twitter.com/VuORGQyBRi

— UFC Europe (@UFCEurope) August 23, 2017


בתכנית הספורט של 103FM דיבר על הקרב פרשן האגרוף רם גלבוע: "מדובר בקרב אגרוף ולכן הסיכויים של מקגרגור מאוד נמוכים. יחד עם זאת, היחסים של האירי הם של 3 ל-1 – לא משהו שאופייני לסיכוי נמוך במיוחד. הוא התחיל ב-41 ל-1. זה קורה בגלל שיש לו קהל מעריצים גדול שהולך אתו ואחריו ההבטחות שלו שהוא ינצח. הוא התאגרף בין גיל 12 ל-15. אם מקגרגור ינצח זה יעשה המון רעש בעולם הספורט נוכח הסיכויים הנמוכים של האירי".


פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור (טוויטר)

פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור. האירי בטוח בעצמו (טוויטר)



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי