זבונקו שנדובסקי מונה למאמן נבחרת ישראל בכדוריד

זבונקו שנדובסקי (איגוד הכדוריד)
זבונקו שנדובסקי (איגוד הכדוריד) | אתר רשמי

המקדוני בן ה-50 ידריך את הנבחרת במוקדמות אליפות העולם: "רוצה לאחד סגנונות עם הנבחרת הצעירה". עידן מימון ובני אינגל ישמשו כעוזריו

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: המאמן המקדוני זבונקו שנדובסקי ידריך את מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. לאחר המלצת הוועדה המקצועית של האיגוד, ואישור חברי ההנהלה על הסיכום שהושג, שנדובסקי חתם על מסמך ההבנות (לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות), והוא צפוי להגיע לארץ ב-23 בחודש הנוכחי.


שנדובסקי בן ה-50, שהוביל את נבחרת מקדוניה למקום ה-5 ביורו 2012, הדריך עוד לפני כן בנבחרת הצעירה של מקדוניה, אימן גם במסגרת ליגת האלופות, עבד וזכה בתארים עם מטאלורג סקופיה מארצו, ובקבוצת העל ברומניה קונסטנטה וב-CSM בוקרשט. המהלך צבר תאוצה לאחר שחברי הוועדה המקצועית באיגוד הכדוריד בחנו מספר מועמדים, שעם חלקם גם נערכו פגישות, כולל עם שנדובסקי שהגיע להתרשמות בארץ. מי שישמשו כעוזריו הם גדול שחקני נבחרת ישראל, עידן מימון, שמדריך את הפועל ראשל"צ, ובני אינגל מאמן בני הרצליה.





שנדובסקי: "אני מרגיש נפלא וגאה להיות המאמן הראשי של נבחרת ישראל. אני בא כדי לפתח את הנבחרת הצעירה ולהוביל במקביל את הנבחרת הלאומית לתוצאות. עוד ארחיב על המטרות בהמשך, אבל יש לי את הניסיון יחד עם מוטיבציה גבוהה לעשות את הטוב ביותר ולכוון כמה שיותר גבוה יחד עם שחקני הנבחרות".


"אנחנו נמתין להגרלת הנבחרת הבוגרת במוקדמות אליפות העולם, ומשם ננסה להתקדם צעד אחרי צעד. במקביל, הרעיון שלי הוא לאחד סגנונות משחק, כשגם נבחרת העתודה תשחק באותה דרך שתקל על שחקנים צעירים להשתלב בנבחרת הבוגרת בעתיד. לעתודה וגם לנוער מצפה בקיץ הבא את אליפות אירופה, כך שיש אתגרים חשובים שעומדים בפנינו בשנה הקרובה לקידום הכדוריד הישראלי".


המשימה הקרובה של הנבחרת היא באוקטובר, במסגרת מוקדמות אליפות העולם, והגרלת המשחקים תיערך ביום שלישי הקרוב (18 בחודש). כמו כן, שנדובסקי יהיה אחראי על קידום נבחרת העתודה שתשתתף בקיץ הבא באליפות אירופה דרג א' (במקביל גם נבחרת הנוער תשתתף באליפות אירופה דרג א').

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי