הפועל תל אביב וסביון יתאחדו

הפועל תל אביב בכדוריד
הפועל תל אביב בכדוריד | הפועל תל אביב, אתר רשמי

שתי קבוצות הכדוריד מהליגה הלאומית, יהפכו לקבוצה אחת שתשחק בעונה הבאה בליגה השנייה

(גודל טקסט)

 שתי קבוצות הכדוריד מהליגה הלאומית, הפועל תל אביב וסביון יתאחדו לקבוצה אחת וישחקו בעונה הבאה בליגה השנייה בה שיחקו השתיים גם בעונה הקודמת. המשא ומתן בין שני הצדדים נערך בחודש האחרון. 

ראש מועצת סביון מוטי לנדאו ניהל את התהליך והביע הסכמתו לכך שהקבוצה המאוחדת תשחק במגרש בסביון, המיועד אך ורק לכדוריד, וזאת נוכח העובדה שבתל אביב לא קיימים מגרשי כדוריד ייעודים.

האדומים הוקמו לפני שלוש שנים, וטרם הצליחו לעלות לליגת העל, סביון שיחקה בעברה שנה אחת בליגת העל אך ירדה ומאז לא מצליחה לחזור לשם.  בסוד העניין בחודש האחרון, היה גם בעלי קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב, שרון ניסנוב, שמתגורר בסביון והביע תמיכתו במהלך. גם נציג הבעלים בקבוצת הכדורגל, בעז תושב צפוי להיות חלק מהתהליך וזאת במסגרת משרד הייעוץ העסקי שלו 'אמברלה'.

חשוב לציין שהאיחוד עדיין זקוק לאישור פורמלי של הנהלת איגוד הכדוריד, ושל היועץ המשפטי חן ורשביאק. אך הצפי הוא שהאישור יינתן. 

בליגה השנייה בישראל ישחקו השנה לראשונה שני זרים, ככה שרוב הקבוצות יצטיידו לפחות בזר אחד. הקבוצה המאוחדת שתשחק באדום-לבן, מתכננת סגל על טהרת הישראלים בלבד וזאת במטרה לייצב את השורות, ולהתמודד בעונה הבאה על עלייה לליגה הראשונה. הליגה אמורה להיפתח בסוף החודש הבא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי