מהפך בפסגה: 23:26 להפועל ראשל"צ על מכבי ת"א

בוסקוביץ'
בוסקוביץ' | עמית שיסל, איגוד הכדוריד

הצהובים ספגו הפסד שני העונה ואיבדו את המקום הראשון לטובת האדומים שרשמו ניצחון שביעי רצוף

(גודל טקסט)
מהפך בפסגת העל בכדוריד. הפועל ראשל"צ עלתה למקום הראשון (15 נק') על חשבונה של מכבי ת"א (14 נק'), לאחר הניצחון 23:26 של האדומים אחה"צ ב"תיכונט". החניכים של עידן מימון העלו את רצף הניצחונות שלהם לשבעה, כשנובאק בוסקוביץ', שפגש לראשונה את האקסית מכבי ת"א, הבקיע שבעה שערים (כמו יוסיפ שאנדריק) במשחקו השני במדי הפועל ראשל"צ. מכבי ת"א ירדה למקום השני עם הפסד שני העונה (הראשון היה לאלופה מכבי ראשל"צ).


מכבי ת"א פתחה מצוין, בעיקר הגנתית, וכבר הוליכה ביתרון של ארבעה שערים (8:12 בסיום המחצית הראשונה). בפתיחת המחצית השנייה, שערים של שאנדריק הקרואטי צימק את התוצאה ל-15:14. גיא כהן קבע שוויון והפועל השלימה מהפך. בהמשך, פרדראג דאצ'ביץ' הסרבי הורחק בכרטיס אדום. בוסקוביץ הוליך את הפועל ל-17:19 בדקות ה-50, אבל מכבי ת"א לא הרימה ידיים. שערים של דוד פנחסי, עצירות של דן טפר – וצמד שערים מ-7 מטרים של גיל פומרנץ (6 שערים) קבעו שוויון ומהפך – 21:22 למכבי ת"א בדקה ה-55.




בוסקוביץ השווה, גיא כהן החזיר את היתרון להפועל, וערן צרפתי בצמד שערים הגדיל ל-22:25. גיא כהן חתם את התוצאה הסופית, והעניק להפועל ראשל"צ ניצחון.


לפני המשחק, מכבי ת"א קיימה טקס זיכרון לאורי חלפון, ראש מערך האבטחה, שנפטר בטרם עת. הצהובים העניקו גם תשורה לבוסקוביץ', ששיחק חמש עונות בשורותיהם והוביל את הקבוצה לזכייה בשתי אליפויות מדינה, בגביע המדינה וההעפלה לשלב הבתים בגביע האיגוד האירופי.



גיל פומרנץ מאיים על שער הפועל ראשל"צ (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)


מכבי ראשל"צ – הפועל אשדוד 26:28
האלופה כבר ברצף של חמישה ניצחונות, והיא במקום הרביעי עם 13 נק' ומשחק חסר מול רמה"ש. מנגד, אשדוד ממשיכה את העונה הפושרת והיא במקום השמיני.


א.ס רמה"ש – א.כ נס ציונה 31:38
רמה"ש ממשיכה במומנטום שלה, והיא עם 12 נקודות במקום החמישי. נס ציונה עם הפסד ליגה שביעי ברציפות, והיא ירדה למקום ה-11 עם ארבע נק' בלבד. 


עירוני רחובות – הפועל ר"ג 27:27
ר"ג הגיעה למפגש מאוכזבת משני משחקי החוץ האחרונים מול חולון ומול הפועל ראשל"צ שהסתיימו בהפסדים על חודו של שער (21:22, 20:21). גם היום, מול רחובות, היא הייתה כבר בעמדת הפסד, על חודו של שער, אבל תומר בודנהיימר קפטן נבחרת העתודה כבש את שער השוויון שתי שניות לסיום.


בני הרצליה – מ.כ חולון 34:36
הרצליה העלתה את מאזנה ל-13 נק' במקום השלישי, לפני משחק החוץ שצפוי לה ביום שני מול הפועל ראשל"צ. חולון מנגד עם הפסד רביעי ברציפות.


מכבי קריית מוצקין – הפועל קריית אונו 15:24
מוצקין עם ניצחון ליגה שני ברציפות, ושלישי בסה"כ העונה במפגש התחתית מול קריית אונו, שרשמה הפסד תשיעי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי