23:29 למכבי ת"א על ר"ג, 26:30 להפועל ראשל"צ במוצקין

הפועל ראשל"צ
הפועל ראשל"צ | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

בתום מחזור הנעילה של הסיבוב הראשון הקבוצה מעיר היין ראשונה, הצהובים במקום השני

(גודל טקסט)

אומנם נותר עוד משחק השלמה מהמחזור השביעי בין א.ס רמה"ש לבין האלופה מכבי ראשל"צ שייערך ביום רביעי, אבל היום (שישי) התקיים מחזור הנעילה של הסיבוב הראשון בליגת העל. הפועל ראשל"צ סיימה אותו במקום הראשון אחרי ניצחון 26:30 בקרית מוצקין.

מכבי ת"א חתמה סיבוב ראשון מפתיע ומוצלח מאוד מבחינתה במקום השני, אחרי ניצחון תשיעי בסיבוב – 23:29 על הפועל ר"ג. האלופה מכבי ראשל"צ ניצחה בקלות 21:38 את האחרונה בטבלה הפועל קריית אונו שחותמת סיבוב ללא נקודות. א.ס רמה"ש השיגה ניצחון על מ.כ חולון 23:29, והיא גם בתוך הרביעייה שמעפילה אוטומטית לשלב רבע גמר גביע המדינה.

בני הרצליה ועירוני רחובות נפרדו ב-27:27 במשחק מעניין ורב תהפוכות שבו רחובות כבר הוליכה ביתרון של שבעה שערים במחצית הראשונה. הפועל אשדוד השיגה ניצחון שני רצוף – 22:28 על א.כ נס ציונה, שמסיימת במקום הלפני האחרון.

מכבי קריית מוצקין – הפועל ראשל"צ 30:26
מוצקין סיפקה פייט נהדר, בעיקר במחצית הראשונה שבה הוליכה כבר ביתרון של שלושה שערים (6:9 דקה 20). במחצית השנייה הפועל ראשל"צ ברחה ליתרון של ארבעה שערי יתרון (20:24). המארחת לא ויתרה וצימקה עד כדי שער, (25:24). הפינאלה היה של חניכיו של עידן מימון, שמשלימים תשעה ניצחונות רצופים.


שקלים מול דודר (גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ)

בני הרצליה – עירוני רחובות 27:27
הרצליה שכבר שהתה במקום השלישי חותמת את הסיבוב הראשון במקום החמישי. רחובות שכבר הוליכה בשבעה שערי יתרון במשחק סוגרת משחק חמישי ללא ניצחון.

מכבי ת"א – הפועל ר"ג 23:29
החניכים של ניקולה מקסימוביץ' יכולים לסמן עוד 'וי', ובכלל ראויים להמון מחמאות על סיבוב ראשון נהדר שבו לאורך מספר מחזורים גם הוליכו את הטבלה וסיימו את הסיבוב במקום השני. המשחק היום לא התעלה לרמה גבוהה, ובשורות מכבי אפשר לציין את הזרים פרדראג דאצ'יביץ' שכבש 7 שערים, אנס בסיץ' הוסיף 6, ומילוש לואניציץ' 5.


מכבי ראשל"צ – הפועל קריית אונו 21:38

אחרי המעידה בנס ציונה (28:28), האלופה השיגה ניצחון קליל על סוגרת הטבלה. כאמור, מכבי ראשל"צ תתארח ביום רביעי ברמת השרון, במאבק בין הקבוצות שבמקומות 4-3. קריית אונו חותמת סיבוב מאכזב עם 11 הפסדים.

א.ס רמה"ש – מ.כ חולון 23:29
רמה"ש מנצחת במשחק שבו נשרקו הרחקות רבות, כולל שלושה כרטיסים אדומים שנשלפו. בשורות רמה"ש בלטו בצד ההתקפי  עמית גל וניבו לוי עם 7 שערים כ"א, בן ליברטי הוסיף 6 והשוער ניב פישלוביץ' הצטיין עם 14 עצירות ב-40 אחוזים.


הפועל אשדוד – א.כ נס ציונה 22:28
אשדוד חותמת את הסיבוב הראשון עם שני ניצחונות רצופים, שממקמים אותה במקום ה-6. נס ציונה מצידה, סוגרת סיבוב ראשון מאכזב מאוד, במקום ה-10 עם 5 נקודות בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי