הדרבי של ראשל"צ: 20:27 להפועל על מכבי, הפסד לרמה"ש

סמולר
סמולר | צילום: גבי אלאלוף הפעול ראשל"צ

המוליכה ניצחה את האלופה. הקבוצה מהשרון הופתעה עם 33:28 במשחק החוץ ברחובות, 25:26 למכבי ת"א על קריית מוצקין

(גודל טקסט)
הפועל ראשל"צ חגגה היום (שישי) ניצחון כפול בדרבי הראשוני על מכבי ראשל"צ. אחרי שקבוצת הנשים של המועדון גברה 22:24 על מכבי ראשל"צ, גם קבוצת הגברים, ניצחה 20:27 את אלופת המדינה מכבי, במסגרת הצגה כפולה שנערכה בנחלת יהודה.


אחרי הצגה שוערות של רווית שושן, שוערת הפועל, בדרבי הנשים עם 24 עצירות! (אניטה קמפה ויובל איזק הרבו לכבוש להפועל – 7 שערים כ"א. למכבי – סלינה מילוסביץ' 7), הגיע דרבי הגברים שריכז את עיקר העניין היום.




הפועל ראשל"צ כאמור הצליחה לנצח את מכבי ראשל"צ, למרות הרחקות ישירות של שניים מהשחקנים המרכזיים שלה – נובאק בוסקוביץ' כבר בפתיחת המשחק, ולאחר מכן דניאל שקלים (במכבי הורחק באדום ישיר בוריס וקסמן). החניכים של עידן מימון היו ממוקדים גם בדקות שנראה היה שמכבי ראשל"צ חוזרת ומשתלטת על המשחק במחצית השנייה הודות ליכולת טובה של מושיקו אלימלך, אבישי סמולר, ערן צרפתי ונדב ניזרי בחלק האחרון של המשחק.



דרבי הנשים של ראשל"צ (גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון)


הפועל כאמור מוליכה את הטבלה עם 21 נקודות (כמו מכבי ת"א), ומכבי ראשל"צ מדורגת במקום השלישי עם 18 נקודות (כמו רמה"ש), אבל לאלופה מצפה עוד משחק השלמה מול מ.כ חולון בחודש הבא.


כבשו להפועל – אבישי סמולר 8 שערים, יובל גררה 4, יוסיפ שנדרק, שי נתן, ערן צרפתי, גיא כהן 3 כ"א, נדב ניזרי 2, נובאק בוסקוביץ' 1. כבשו למכבי: רותם סגל 5, עמית סטלמן ולואיספה 4, איוון קאראצ'יץ' ועומר גרא 2 כ"א, רם טורקניץ, דניאל פרידמן ויוני רוזנטל 1 כ"א.


מלבד הדרבי, זכינו לתוצאות מעניינות במחזור ה-13: עירוני רחובות, למרות חסרון שחקנים מרכזיים, הפתיעה את א.ס רמה"ש עם ניצחון 28:33. רמה"ש, להזכירכם, רק ביום שני הנחילה להפועל ראשל"צ הפסד וצימקה את הפער לנקודה מהפסגה. כעת הוא שב להיות שלוש נקודות. רחובות, שבה הצטיינו ירמי סידי עם 10 שערים ויואב למברוזו עם 6, רשמה ניצחון שני השבוע. מכבי ת"א התקשתה אבל ניצחה לבסוף את מכבי קריית מוצקין 25:26, והיא מדורגת במקום השני בטבלה. אנס באסיץ' כבש את שער הניצחון עבור מכבי. מוצקין ממשיכה להיות מסובכת בתחתית.


בני הרצליה צימקה את הפיגור מרמה"ש וממכבי ראשל"צ לנקודה בלבד, אחרי שגברה 33:36 על הפועל ר"ג (יוסי אפו מהרצליה הצטיין וכבש 9 שערים). התוצאה המשמעותית ביותר בחלק התחתון הייתה הניצחון של הפועל קריית אונו על א.כ נס ציונה – 31:33 במפגש התחתית. קריית אונו, זו שבתחילת השבוע ופתיחת הסיבוב השני הייתה על נקודת האפס, צברה בשני משחקיה השבוע 4 נקודות ופתחה למעשה מחדש את תמונת המאבק נגד הירידה. אונו מפגרת כעת בשתי נקודות בלבד מהטריו – קרית מוצקין, הפועל ר"ג ונס ציונה להן 6 נקודות כ"א.

 

המשחק בין מ.כ חולון להפועל אשדוד נדחה לחודש הבא בשל השתתפותו של פיליפ קאלו באליפות אפריקה במדי נבחרת ניגריה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי