זבונקו שנדובסקי סיים תפקידו כמאמן נבחרת ישראל

שנדובסקי
שנדובסקי | איגוד הכדוריד

המאמן המקדוני סיכם עם איגוד הכדוריד על פרידה, הן בשל בעיות מה שכינה אישיות והן בעקבות הכישלון במוקדמות אליפות העולם בחודש שעבר בליטא

(גודל טקסט)
זבונקו שנדובסקי יסיים בימים הקרובים את דרכו כמאמן נבחרת ישראל בכדוריד. סיכום על כך הושג בין איגוד הכדוריד למאמן המקדוני, שמונה לתפקיד ביולי האחרון והדריך את הנבחרת הלאומית בטורניר מוקדמות אליפות העולם אשר נערך בחודש שעבר בליטא. שנדובסקי ביקש להשתחרר ולשוב לארצו בשל עניינים אישיים. לצד זאת, באיגוד הכדוריד הייתה אי שביעות רצון מתוצאות הנבחרת בקמפיין האחרון. 


יו"ר הוועדה המקצועית, דודי פלח, שנפגש עם המאמן המקדוני, הוסיף: "שנדובסקי הוא מאמן מכובד וטוב, עם הרבה ידע בכדוריד והישגים. לצערנו, הדרך לא צלחה ואנחנו נאלצים להיפרד בהסכמה. בתנאים הנוכחיים, ובארגון המחודש שאנחנו מבצעים, המהלך התאים לשני הצדדים ונעשה באופן מכובד וראוי". 




שנדובסקי סיכם: "זו לא הייתה תקופה ארוכה בישראל, אבל אני מסכם אותה כטובה. אכן קיבלנו החלטה בהסכמה, מן המובן שאני לא אוכל להישאר כאן בארץ ב'פול-טיים'. הדבר נובע מבעיה אישית ועיקרית מבחינתי כרגע. יש לכדוריד הישראלי פוטנציאל לצמוח ולטעמי להגיע לטורניר היורו ב-2020, ואני מאחל לנבחרת הצלחה בשלב המוקדמות. כמו כן, יש כאן כישרונות נהדרים ובתקופתי צירפתי מספר שחקנים צעירים ומבטיחים לנבחרת הבוגרת, ומאחל הצלחה גם לנבחרות הצעירות שיתחרו בקיץ באליפויות אירופה". 


הוועדה המקצועית תדון בימים הקרובים במציאת מחליף שיוביל את הנבחרת הלאומית בקמפיין הבא (מוקדמות אליפות אירופה 2020), ותבחן לתפקיד גם מאמנים מקומיים מובילים. את הוועדה המקצועית מלווה החל מהימים האחרונים ועדה מייעצת, שבה נכללים מאמני ושחקני עבר בנבחרת ישראל – איגור ביאליק, שלי בר-סלע ואמיר פופקו, דן מירקוס ואמיר לנגליב. הוועדה תיתן את המלצותיה בנושא המאמן הלאומי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי