סגנית אלופת המדינה, מכבי תל אביב, ירדה לליגה הלאומית

מכבי ת"א בגמר הפלייאוף בעונה שעברה
מכבי ת"א בגמר הפלייאוף בעונה שעברה | צילום: באדיבות איגוד הכדוריד

הקבוצה ביקשה לשחק בליגה השנייה בשל בעיות תקציב. היועץ המשפטי של איגוד הכדוריד הודיע כי היורדת, הפועל קריית אונו, תתפוס את מקומם של הצהובים בליגת העל

(גודל טקסט)

אמש, ואחרי סחבת ארוכה, סגנית האלופה מכבי ת"א שנרשמה לליגת העל, הודיעה באופן רשמי לאיגוד הכדוריד, באמצעות יושב הראש שלה אייל פרוילינגר: "מכבי ת"א לא תוכל ליטול חלק במשחקי ליגת העל בעונת המשחקים 2018/19. לאור האמור לעיל ובהסתמך על חוות דעת היועץ המשפטי של האיגוד, נבקש לרדת ליגה וליטול חלק במשחקי הליגה השנייה. הקבוצה תקיים את משחקי הבית שלה באולם התיכונט בת"א בימי א' בשעה 20:30".

היועץ המשפטי של איגוד הכדוריד, עו"ד רועי רוזן הבהיר היום: "נוכח הודעת מכבי ת"א יש לשנות את זהות שתיים מהמשתתפות בליגות הבכירות – מכבי תל אביב והפועל קרית אונו. אני מזכיר שביום 6 באוגוסט העברתי אליכם את חוות דעתי בנושא, כי במקרה כפי שהתממש כעת, הרי שהיורדת הבכירה – הפועל קריית אונו – היא זו שצריכה להשתתף בליגת העל, בעוד שמכבי ת"א תשתתף במשחקי הליגה הלאומית".

בקריית אונו שלחו בצהריים מכתב לאיגוד הכדוריד ובו הם מודיעים כי הם ערוכים להופיע בליגה הבכירה ולהחליף את מכבי ת"א, שכאמור תתפוס את מקומה של אונו בליגת המשנה."שמחנו לקבל את הודעתכם על צירופנו מחדש לליגת העל. אנו מאשרים בזאת שאנו מוכנים להשתתף במשחקי ליגת העל ולעמוד בכל הדרישות המוטלות על קבוצה במסגרת ליגת זאת", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי